zenderlijst voor rotor in dreambox zetten

S

sjony

ik heb een dreambox HD SE en de programma DCC en wil deze ENIGMA 2-ROTOR@likra23.8.2012 in mijn dreambox plaatsen via dcc maar weet niet waar ik het neer moet neer zetten. moet ik de winrar eerst uitpakken en dan de bestanden met dcc plaatsen in welke map ?

Waarom met DCC?

Je kunt beter Dreamset of DreamboxEdit gebruiken.
Bij de instellingen daarvan geef je aan welke ontvanger je hebt en dan zet hij de bestanden vanzelf in de juiste map.

Black Tiger;224193 zei:
Waarom met DCC?

Je kunt beter Dreamset of DreamboxEdit gebruiken.
Bij de instellingen daarvan geef je aan welke ontvanger je hebt en dan zet hij de bestanden vanzelf in de juiste map.

ja maar kan ik niet gewoon de rotor betand enigma 2 met Dreamset er in zetten, hoe zit het met de bestand voor rotors?

Met het bestand voor rotors gaat het precies hetzelfde als met alle andere bestanden.

Maar Dreamset eerst juist instellen DM800 is Enigma 2 ver 4 in setup.

Als je niet weet hoe Dreamset werkt er is een help bestand hier.

ik weet niet hoe ik dreamset verbinding moet laten maken met mijn dreambox HD SE
ik gebruik imge:Openpli 2.1
Kernel Versie:2.6.18
Enigma:Apr 26 2012

Moet ik mijn dreambox uit zetten en dan in de IP module gaan door de power knop intedruken ? hoe moet ik verbinding maken met de Dreambox HD SE ?

Moet ik in dreamset bij software setten Enigma 2 ver 4 ?

of moet ik via netwek kabel af via de service ingang van de dreambox verbinding maken?

ik wil de bestand ENIGMA-2-ROTOR@likra23.8.2012 er inzetten om dat als ik zenderzoeken kies geen sky senders kan vinden? en deze rotor zettin lijst heeft dat wel.

Hoe kan ik deze rotor zetting lijst in dreamset zetten?,het is een map met allemaal bestanden

Als je op open klikt kies je onderaan Enigma2 files dan staat er (lamedb) die moet je hebben.

dat wil niet met dreamset? dit zijn de bestanden

hoe moet ik verbinding maken met de dreambox moet dat via mijn netwerk ?

Ja ik snap niet meer wat je aan het doen bent in je eerste bericht spreek je over ENIGMA 2-ROTOR@likra23.8.2012 en die moet je uitpakken met winzip of winrar.
Een jpg bestand wat je nu aangeeft is altijd een plaatje en geen zenderlijst en nu zet je twee plaatjes op imagehack?

Heb je bij Dreamset je setup al ingevuld dan uiteraard gaat het via het netwerk lijst er in zetten daarna overnieuw opstarten dan staat de lijst er in.
Maar je kunt er geen plaatje inzetten.

Het is mij gelukt om de rottor zeting in dreamset te zetten maar ik kan geen verbinding maken met mijn dream box ik krijg steeds de volgende melding

ik weert nu wat er fout is gegaan de laaste zijver van de dreambox ip nummer moet een 8 zijn nu is het mij wel gelukt,bedankt voor je hulp!!

nu heb ik de zenderboeket wel er in zitten van ROTOR@likra23.8.2012 maar nu kan ik de twee Tuners bij Tuner configuratie niet instellen Tuner A:(Leeg) TunerB:(leeg) ik heb wel signaal op de satelite kabel ik heb het getest met de de Openbox S9 en daar ontvang ik gewoon beeld op? ik snap er niets meer van ? nu kan ik nog geen senders ontvangen om dat ik de Tuner niet kan instelen om dat deze Leeg zijn ? komt dat meschien door de rotor zetting lijst? normaal zit er ook maar 1 Turner in en nu in eens twee.

In dat geval zou ik eens teruggaan naar fabrieksinstellingen, dan moet dat deel van de tuner weer goed komen.
Zet er daarna eens de lijst van Hans draaibaar in. Als je er OpenPli op hebt draaien kun je die gewoon via het menu downloaden en installeren.

Black Tiger;224430 zei:
In dat geval zou ik eens teruggaan naar fabrieksinstellingen, dan moet dat deel van de tuner weer goed komen.
Zet er daarna eens de lijst van Hans draaibaar in. Als je er OpenPli op hebt draaien kun je die gewoon via het menu downloaden en installeren.

Ja ik zie het zie heel veel satelite schottel instelingen in eens,bedankt voor de info ;)

Afstemming mislukt staad er steeds komt dat om dat ik mijn rotor instellingen op Lengtegraat op west hebstaan en Breedtegraad op Noord ?

Henksat-rotating (1.0+git19) heb ik via de menu er in gezet, maar geen ontvang op de senders (Afstemming mislukt)

Het gaat wel moeizaam, als je je lengtegraad en breedte graad opzoekt staat er toch iets anders,

Lengtegraad is Longitude East dus een E
Breedtegraad is Latitude Nord dus een N

Vul anders je plaatsnaam in, Heavens above wel een stad nemen niet een klein dorp die kent hij niet.

de nederlanse sender doen het nu ik weet ik hat de kaart van c+ in de ver keer er in gestop

Het is nu toch gelukt alles doet het nu kan nu tv kijken,bedank voor u hulp

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan