S
sjony
ik heb Henksat Rotating 45E – 45W in mijn Dreambox HD se gezet maar nu is mijn Rotor SG-2100A stuk gegaan, ik woon in bovensmilde (Drente). Frequenties West-Noord. ik weet niet hoe ik de seting lijst kan aan passen voor rotor met Dreamset zo dat het ook werkt voor West en Noord daar om heb ik het maar zo er in gezet en na een tijd deet mijn Rotor het niet meer geen groene lampje brant meer op de rotor en reageert nergens meer op ik heb ook al geprobeert met een andere resiver Openbox S9
is de rotor stukgegaan door de settin lijst?, en welke rotor setting lijst is dan wel goed of kunnen julie mij uitlegen hoe en wat ik moet aan passen met dreamset zo dat deze zettin lijst van henk werkt op Frequenties West - Noort
Nu is mijn rotor stuk is de rotor SG-2100A niet geschikt voor een dreambox HD se.moet ik de Liemiet stroom verbruik hooger of lager zetten staat nu op mA 050
Welke rotor kan ik beter kopen nu dat deze is stuk gegaan, of raden jullie mij aan gewoon weer de zelfde te kopen?
is de rotor stukgegaan door de settin lijst?, en welke rotor setting lijst is dan wel goed of kunnen julie mij uitlegen hoe en wat ik moet aan passen met dreamset zo dat deze zettin lijst van henk werkt op Frequenties West - Noort
Nu is mijn rotor stuk is de rotor SG-2100A niet geschikt voor een dreambox HD se.moet ik de Liemiet stroom verbruik hooger of lager zetten staat nu op mA 050
Welke rotor kan ik beter kopen nu dat deze is stuk gegaan, of raden jullie mij aan gewoon weer de zelfde te kopen?