zenderlijst

M

mbon

de nieuwe zenderlijst die je kunt downloaden van de sateliet

is niet goed de zenders sbs en net5 en yourin zet deze er niet in wat ik ook doe ik denk dat er met de astra iets niet goed is en zeg dan ook tegen iedereen hier niet op in te gaan en gewoon te negeren............

en heeft nog iemand hier last van

greeting mbon

 
Verzwakker of flink stuk kabel ertussen of bij iemand anders je doos inlezen. Vermoedelijk is de kabel naar je antenne niet zo lang en krijg je teveel signaal (dat kan).

 
hallo satslope

de kabel daar ligt het niet aan want de kabel is maar 3m lang en wat bedoel je met verzwakker en bestaat er een zenderlijst voor de nokia 9302

greetings mbon

 
Drie meter ?? Dat is superkort. Dan kan je signaal toch wel te sterk zijn zoals men hier opmerkt. Ik heb hier wel een meter of dertig liggen en nog perfect beeld...

 
ja joost schotel zit net boven mijn hoofd platdak......

ik heb er nooit problemen mee gehad en nu met die nieuwe zenderlijst is het zwaar kl....

greeetings

 
Ik heb hetzelfde probleem en al een hele tijd. Al is het probleem wel verschoven. Eerst kreeg ik met heel veel moeite MTV en VH-1 erin en nu ligt het probleem inderdaad bij SBS, NET 5 en Veronica (en kijk maar eens verder naar 201 t/m 205, want de Nederlandse radio mis je ook). Het schijnt inderdaad met een te sterk signaal te maken te hebben. Maar wel vreemd dat het nu om een andere transponder gaat.

Ik snap trouwens niet wat er zo klote aan is. Je mist die bagger op die zenders toch niet?

 
Hoeft niet per defenitie aan de signaalsterkte te liggen, ik heb een strong 8000 en daar zit ongeveer 40 meter kabel aan, toch krijg ik ook niet alle zenders binnen, inderdaad geen sbs6, net5, veronica, en geen radiozenders. Ik heb contact gehad met strong en die vertelden mij dat het ook te maken heeft met de software in de ontvanger, ze zijn bezig met versie 20 en met een nieuwe loader (versie 2000)

deze schijnen deze week nog te komen, en dan moet het probleem opgelost zijn, dus ik wacht nog effe af.

 
Dit antwoord heb ik vandaag van Strong gekregen, nadat ik 2 dagen geleden gevraagd had voor software (srt8000.exe) om de kanalen file via de computer in te brengen, en srt8000.exe van de downloadsite van Strong is gehaald ivm update problemen v15 naar v20

Geachte heer,

Canal+ heeft de volgorde van de kanalen-lijst veranderd, dit houd in dat de

kanalen file niet meer werkt.

Wat er moet gebeuren is de software updaten naar versie 20.

Op dit moment is het nog niet mogelijk voor U om dit zelf te doen.

U zal dus de ontvanger naar ons moeten sturen of brengen.

Met vriendelijke groeten,

Strong repair,

John Overeem.

 
ja en hoe zit het dan met de nokia 9302. en een vriend heeft de zenderlijst niet ingeladen en daar werkt het wel en heeft dezelfde ontvanger.

en of het nou zwaar ....... is of niet ik heb die ontvanger gekocht om de nl zenders te kijken dan moetten ze er ook op zitten en zeg nou eerlijk het is overal bagger het is altyd iets...............

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan