richard2311
New Member
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 50
Bedankt voor de info Sjef, zal hier zeker naar kijken.
Nu wil ik een beetje met mijn bestaande zenderlijst gaan rommelen.
Kan ik via DCC de bestaande zenderlijst naar mijn pc downloaden en bewerken met dreambox Edit en via DCC weer terug op de box..?
Maar aangezien mijn dev/root bijna vol is (95%) ben ik bang om nog maar iets naar mijn box te schrijven.
Of wordt zenderlijst bestand in een andere directory weggeschreven...?
---------- Post added 13-12-2013 at 14:23 ----------
wou dit ook nog even vragen, als ik met DCC het bouquet bestand naar mijn pc wil krijgen en ik druk in DCC op het transfer pijltje (van dreambox naar PC) wordt het bestand dan gekopieerd of verplaatst van de box.
Ik wil eigenlijk een beetje met de bestaande zenderlijst rommelen om zo te kijken hoe dreambox edit werkt.
Maar tegelijkertijd wil ik (uiteraard
) ook tv/radio blijven kijken/luisteren.
maarja om een kort verhaal lang te maken....
verplaats of kopieer ik bestanden met DCC van dreambox naar PC
thanks.
Nu wil ik een beetje met mijn bestaande zenderlijst gaan rommelen.
Kan ik via DCC de bestaande zenderlijst naar mijn pc downloaden en bewerken met dreambox Edit en via DCC weer terug op de box..?
Maar aangezien mijn dev/root bijna vol is (95%) ben ik bang om nog maar iets naar mijn box te schrijven.
Of wordt zenderlijst bestand in een andere directory weggeschreven...?
---------- Post added 13-12-2013 at 14:23 ----------
wou dit ook nog even vragen, als ik met DCC het bouquet bestand naar mijn pc wil krijgen en ik druk in DCC op het transfer pijltje (van dreambox naar PC) wordt het bestand dan gekopieerd of verplaatst van de box.
Ik wil eigenlijk een beetje met de bestaande zenderlijst rommelen om zo te kijken hoe dreambox edit werkt.
Maar tegelijkertijd wil ik (uiteraard

maarja om een kort verhaal lang te maken....
verplaats of kopieer ik bestanden met DCC van dreambox naar PC
thanks.