Ziek!

Ik geen kinderen? Big G, ik ben bijna opa!
Maar wat me opvalt, is dat velen wel de klok hebben horen luiden, maar niet weten, waar de klepel hangt.
Juist schotelbezitters zouden moeten weten, hoe de wereld in elkaar steekt, want zij zijn voor hun info niet alleen afhankelijk van de door Reuters gevoede journaals van NOS en RTL.
Al blijft eigen waarneming natuurlijk altijd het beste.
Mede daarom heb ik altijd veel gereisd. Ik ben in de meeste Afrikaanse landen geweest, de meeste Arabische landen, India, Pakistan, Afganistan. Mexico, Colombia. En ik heb 2 jaar lang in Cuba gewerkt.
Jamaica was inderdaad ook erg mooi. Maar als je er heen gaat, neem dan niets mee, want al wat je mee neemt, zal gejat worden. Dat is logisch, want de Jamaicanen lijden honger. Om die honger te vergeten, wordt er veel hasj gerookt.
Het is een illusie om te denken dat, wat voor regering er in Nederland ook zit, problemen als criminalteit, vervuiling, racisme opgelost kunnen worden.
Dat kan alleen als de wereld integraal veranderd wordt. Overal vrede, overal vreten, overal gelijke kansen.
Als je kind een zak snoep krijgt van oma, zeg je: niet alleen op eten, Jantje, delen met je vriendjes. Maar als Jantje volwassen is, hoeft dat kennelijk niet meer.
We leven in een land, waarvan de grote bedrijven nog steeds de 3e wereld leeg plunderen. Hoe kan je dan verwachten, dat de bevolking zich wel netjes gedraagd?
Shell haal voor miljarden aan olie uit Nigeria. Het Nigeriaanse volk lijdt honger.

Hmmm,

Shell is Nederlands....

Blijft dus een K* land

(en kluk, ik ben het zeker mee eens... Echter Jamaica is een arm land en grotendeels lijden ze honger, maar zoals elk land, hebben zij ook rijken!)

Nee, het maakt me niet uit... Waar ik naar toe ga, maar Hypocriet NL? Nope... voor mij hebben die het een paar jaar geleden al afgedaan.
Delen? ik deel altijd en met iedereen (die in mijn hart is ingesloten)

G

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan