ziet er goed uit

T

The Wizzard

Ziet er goed uit het vernieuwde Duckboard.

gr,

Thewizzard

hehehe wel in goede topic plaatsen,, moest in offtopic van ducky hoor :):):):):)

Ja klopt snik had nog niet goed gelezen was weer is te snel RTFM he? lees de gebruiks aanwijzing in het nederlands phuuuuuuuuuuuuuu sorrie sorrie
Haal de posting maar weg Ducky

Geeft niks joh,, niet gaan huilen hoor,, en hey leverd mij weer extra postings op hehehe.

Moet weer snel aan 500 komen :)

Een hoop categorieen in 1 keer erbij!

Zo is goed te zien waar het 'zwaartepunt' zit voor de heren statistici.

Rolo

ik vind niet dat duck er verstandig aan heeft gedaan om de oude postings op deze manier weg te doen.

als c+ kijkt naar de oude posting aantal en nu de nieuwe zien ze gelijk wie het meest illegaal bezig was.

Geen zorgen blokker1, c+ kan toch helemaal niet het oude posting aantal zien of wel?
Daar moeten ze de oude database voor hebben, daarnaast.... wie zegt dat als iemand bijv. 300 postings meer had dan een ander, dat al die postings niet in de off-topic geweest zijn en antwoorden op vragen over settingslijsten etc.?:)

zou misschien een goed idee zijn om een sectie te maken ala de bedelstaf van funboard

das toch een goede manier om info te vergaren die het daglicht niet verdragen kan

voor de rest ziet het er gelikt uit (de layout konden we natuurlijk al) de satboards hebben er een geduchte concurrent bij

grt
dash

Originally posted by blokker1
ik vind niet dat duck er verstandig aan heeft gedaan om de oude postings op deze manier weg te doen.

als c+ kijkt naar de oude posting aantal en nu de nieuwe zien ze gelijk wie het meest illegaal bezig was.

Waarschijnlijk zijn dat er dan een hele hoop....

En een groot aantal postings zijn uit voorzorg weg, dus aantoonbaar illegaal is nog ter discussie.

Ik denk niet dat de gerechtelijke macht het aankan als 90 procent op het matje wordt geroepen van de users hier :)

Rolo

dik voormekaar!!!!!!!!Ik heb er weer zin an!!!!!

De rat

Fijn mensen, thanks!
@dasher1: geen slecht idee, zal je tip doorgeven.

Ziet er echt toppie uit
Zeker een vooruitgang om sneller info te vinden en om bij de topics te komen die mij interesseren.

Ga zo door met het goede werk

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan