Ziggo alles in 1

Yep ik kijk er gewoon tv mee.

Zal ik eventueel eens een paar foto,s maken van de menuindeling en dergelijke, krijg je meteen een idee.
 
Ja zo heb ik nu ook een probleem.
Momenteel heb ik UPC en wel het volgende:
Internet 60 Mb.
TV kabel, nodig.
HD ontvanger met het Royaal pakket. ongeveer 100 zenders.
En telefoon waarbij ik geen losten en de avond uren en het weekend.
Tezamen betaal ik 80 euro zonder BTW.

Nu is het zo dat er een tweede kabellaar in Eindhoven zit met de naam "Onx Net".
Deze heeft ook al die zaken alleen Internet is wat sneller 100 Mb down en 100 Mb up.
Dus moet ik gaan kijken wat nu het voordeligste is.

Als ik internet bij UPC laat vallen moet ik 55 Euro aan UPC betalen en 40 Euro bij Ons Net, dan ben ik dus duurder uit..

Nu ga ik kijken wat Ons Net kost als ik alles bij Ons Net afneem.
 
Tja Bert, ik ga even verder niets zeggen over wat ik nu heb, over 2 weken ben je op de BBQ, dus dan laat ik het wel even zien. ;)
Maar ik ben op dit moment vast niet duurder uit... Pluspakket ( internet 40mb ) , volop bellen, en het complete keuzepakket, en film 1, en ik zit nu op een ?85,-

En dan heb ik het nog niet over de interaktieve dingen die erbij zitten.


Kun jij trouwens niet naar Ziggo?
 
Ik zit bij UPC, hetzelfde pakketje als Bert50 zo te zien.
Tot een half jaar geleden tot volle tevredenheid, maar toen begonnen de storingen.
Is het ene opgelost, komt wel het andere, ik wordt er wel eens moedeloos van.

Ze gaan nu bij ons glasvezel in ons dorp aanleggen, hieroor heb ik mij opgegeven, het wordt wel eind van het jaar dat het werkt, ik kan niet wachten:
Internet down/upload 50mb
2 ontvangers, waarvan 1 met harddisk, interactief en in HD.
draadloos modem
voordelig bellen
enz enz
65 euro per maand, upgrade naar 100mb: 85 euro per maand.
Ik ga dus voor dat pakket van 65 euro per maand.

http://www.glashart.nl/home
 
Hier in Almelo hebben ze een uitgeholde boomstam en 2 stokken zojuist vervangen door koperdraad.
 
Vandaag gekeken watt de kosten zijn bij Ons Net, dat is 67 euro inc BTW.
Bij UPC is dat 80 euro zonder BTW, keuze was toen snel gemaakt, ben over.

Vanaf 1 juli heb ik alles van Ons Net.
 
Hier in Almelo hebben ze een uitgeholde boomstam en 2 stokken zojuist vervangen door koperdraad.
Echt? Een paar minuten verderop in Enschede ligt al zo'n beetje overal glasvezel!
 
Klopt dat is kabel, graaf maar eens een geultje van 22 km poehe,

Ik heb van Ziggo een schrijven ontvanggen dat ik de 18e mei (morgen dus) over internet en bellen en digitale TV beschik.

Heb nog geen modem en recorder ontvangen , ben benieuwd wanneer die geleverd gaan worden. En kijken wanneer mijn vorige provider de telefoon afsluit.

Meestal gaat het goed maar soms.............

We zullen zien.
 
Hmmz... ja zo'n geultje duurt wel een paar minuten.
Normaliter zou je vandaag het spul binnen moeten krijgen of uiterlijk morgen. Normaliter gaat dat wel goed.
Maar zoals je zelf al zegt "maar soms....".
Ik hoop dat jij niet in die "maar soms" groep terecht komt en alles netjes geleverd wordt zodat je van een snelle aansluiting kunt genieten.
 
Voor Matrix gedaan met satelliet-tv?

Grtz.
 
Kilroy 2 letters NO.

Kabel TV en Digitale TV zijn voor moeder de vrouw. Die kan absoluut niet overweg met de satelliet. Snapt er geen bal van (net als ik soms) Zij heeft al moeite met het bedienen van de deurbel.......
 
Ach, als ze jou goed bedient zit het wel snor denk ik.

Grtz.
 
Het ziggo spul is geariveerd, en na wat liggen klungelen draait het internet en de telefoon.

Ben nu een download aan het doen op de laptop met een N type modem en kom op 22Mbit van de 40mbit aansluiting.

IS dit normaal of moet ik nog ergens iets tunen.
 
opgelost dowload zit nu op 4,6MBYTE moest in eweka meerdere lijnen open zetten.
Stond op 3 nu op 6 , meerdere lijnen heeft geen zin

Nu een verdeling vinden , ik deelde eweka met 2 van mijn kids.
 
En welke decoder heb je nu?
 
De interactieve HD Cisco met ingebouwde HDD (99 euro) Moet deze nog aansluiten .

Versterker monteren
 
Die (breedband)versterker moet je monteren, maar ik denk niet dat je die al nodig hebt, want dat is voor het snellere internet.

Maar ik zou niet te lang wachten, want je hebt de eerste maand normaal gesproken alles wat er op die decoder zit als interactief, en film1 gratis! ( kun je lekker verkennen wat er allemaal kan met die recorder. ) ;)

Werkt er iets niet wat zou moeten werken, meteen bellen en je krijgt een verlenging van wat je gemist hebt, was bij mij ook het geval.

Let wel even op bij de recorder, daar zit een groen lampje aan de voorkant, knippert deze dan is er een update die je gemist hebt, dus even de stekker eruit, en de update wordt ge?nstalleerd. Wist ik eerst ook niet.
 
die breedband versterker is mi niet voor internet maar voor het TV gebeuren.

Digitaal is spijkerhard en hoeft niet versterkt te worden.

TV signalen boeten vaak in als je een langere kabel hebt.

bedankt voor de tips
 
Nou dat is fraai , heb ik de Cisco HD recorder en ontvanger geinstalleerd zit ik met een probleem.

Ik heb de optsche uitgang gebruikt en aangesloten op mijn Onkyo Audio receiver

Is het volume niet te regelen. Geen reaktie alleen als tie minimaal staat gaat ie van max naar uit.

Of dit normaal is??? geen idee. kan dit nergens dit instellen

De rest lijkt wel prima te werken.
 
En hoe staat hij op de ab van de Cisco?

Mijn set reageert daar ook op.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan