Ziggo snelheidsverhoging

Status
Niet open voor verdere reacties.

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.534
Waarderingsscore
650
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
Heb mijn modem herstart en warempel de snelheid is beduidend hoger.

Mijn 60 Mb komt nu uit op 75 Mb op de laptop, valt me een beetje tegen, zou in de buurt moeten komen van 90 Mb

Hoe kan ik die snelheid verhogen zonder een vaste kabelverbinding?

In mijn laptop zit een netwerkkaartje van Intel Wifi Link 5100AGN

mss een instelling veranderen??
 
Ik heb nog niks getest, maar de verhoging gaat toch pas per 1 mei in???
 
Yep, en meteen 90 Mb. :banaan:
 
Sneller maken met wifi lukt niet altijd, vaak kan het helpen om een nieuwe driver voor je kaartje te downloaden, voor zover aanwezig.
 
Wat heeft sneller internet nog voor nut.
Voor het gewone surfen merk je dat al niet meer en downloaden mag je niet dus daar heb je het ook niet voor nodig :(
 
Mooi he. Ik ben van 60Mb naar 49Mb gegaan.
krijg mijn oude snelheid niet meer terug.
Hopeloos
 
je mag niet klagen , mijn verbinding zakt van 80 naar 5 en dat in blokjes dus niet een continue flow.

ook het telefoneren gaat hakkelig alsof de verbinding steeds even weg valt.

Geweldig deze aanpassing :((((
 
Ja maar ik had 60Mb en na modem opnieuw opstarten nu 45Mb
Zal wel een keertje goed komen telefoon daar merk ik nog niks van.
 
Ik had ook 60 daarna een tijdje 75 tot 80 en sinds gisteren puinzooi geen continu stream maar ergens tussen 5 en 50 hobbels.
Telefonie hakkelt
 
en nu al de hele middag stabiel op 45 Mb (regio 9004 Cogas Almelo)

Schijnbaar de boel terug gezet vanwege tig problemen bij Zigoo
 
Hier geen problemen, nog steeds lekker stabiel op 90 Mb. :biggrin:
 
Heej freggel hoe meet jij die snelheid ? met wifi of met lan kabel ?en welke modem heb jij van Ziggo. ?
 
Ik meet bekabeld en heb een ubee modem.
 
thanxs ik heb zon geweldige Sisco modem , voorheen een Ubee en die ging in rook op.

Zal ook eens een kabeltje gaan aansluiten kijken of die dan wel stabiel op 90 uitkomt.

Telefoon die hakkelt blijft alsnog een raadsel. Intern via de telefoon (gebruikt als intercom) geen probleem Siemens toestellen altijd goed
 
Ik heb bekabeld met een Cisco 3925 modem en een Fritzbox er tussen.
Hier ook net als bij freggel1 totaal geen probleem met de snelheid, blijft netjes op 90Mbit hangen.
http://www.speedtest.net/result/3470716257.png
De snelheid meet ik bij speedtest.net zoals je kunt zien en die laat ik zelf een testlocatie kiezen.

Wifi is altijd flut, de wifi sterkte van alle merken Ziggo modems zijn niet echt om over naar huis te spreken.

@Jack: Wat jij zegt klopt niet. Surfen is in feite downloaden dus kan zeer zeker ook sneller worden hierdoor. Of dat wel of niet het geval is ligt niet aan onze snelheidsverhoging maar eerder aan de instellingen van de servers van diegene waar je de website van bezoekt.
Bij sommigen krijg je gewoon het maximum, anderen hebben een beperking en vaak ligt dat ook aan het aantal gelijktijdige bezoekers.
 
Black Tiger;230965 zei:
@Jack: Wat jij zegt klopt niet. Surfen is in feite downloaden dus kan zeer zeker ook sneller worden hierdoor. Of dat wel of niet het geval is ligt niet aan onze snelheidsverhoging maar eerder aan de instellingen van de servers van diegene waar je de website van bezoekt.
Bij sommigen krijg je gewoon het maximum, anderen hebben een beperking en vaak ligt dat ook aan het aantal gelijktijdige bezoekers.

Dit bedoel ik dan ook, er is echt bijna geen site die nu ineens nog sneller opengaat nu je van 60 naar 90 Mbit bent gegaan.

En dan heeft er ook nog eens van alles mee te maken hoe snel het is, bv. firewall of zo, heb zelf het idee dat Bitdefender het ook nog eens vertraagd of ligt dat aan mij.
En uiteraard of je PC het allemaal wel aan kan.

WIFI is gewoon niks van Ziggo, net als dat je zogenaamd overal met ziggo draadloos kan verbinden met je mobiel, hotspot noemde ze dat geloof ik, ook dat is en blijft zo traag als ik weet niet wat.
 
Papano is dat met wifi of met vaste kabel.

Indien wifi probeer dan de meting met vaste kabel eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan