Ziggo verhoogt snelheid 120 Mbit naar 150 Mbit!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Per 2 april gaat de snelheid van alle Ziggo-abonnementen die nu een snelheid van 120/12Mbit/s hebben omhoog naar 150/15Mbit/s. De snelheidsverhoging is nog niet officieel bekendgemaakt, maar wordt bevestigd op het forum van de provider.

Op het forum van Tweakers maken leden die een 120/12Mbit/s-abonnement hebben bij Ziggo al enige tijd melding van hogere snelheden. Een moderator van de Ziggo Community bevestigt dat de provider een snelheidsverhoging doorvoert bij het abonnement. De maximale downloadsnelheid gaat omhoog van 120 naar 150Mbit/s en de uploadsnelheid wordt 15 in plaats van 12Mbit/s.

De verhoging geldt voor klanten met het Alles-in-1 Complete-abonnement en voor andere abonnementsvormen waarbij de snelheid nu 120/12Mbit/s is. Ook de abonnementen zonder telefonie komen in aanmerking voor de snelheidsverhoging.

Bij andere pakketten wordt de snelheid niet verhoogd. Uit een reclamefolder blijkt dat Ziggo de snelheidsverhoging op 2 april uitvoert. Waarschijnlijk heeft de provider de aanpassingen al doorgevoerd in bepaalde regio's. Een anonieme insider laat aan Tweakers weten dat Ziggo binnenkort ook zijn klanten op de hoogte stelt van de snelheidsverhoging.

@Bron: tweakers.net

 
Van de ene kant vindt ik dit goed, maar van de andere?

Abonnees die een lager of hoger pakket hebben betalen toch ook, dus waarom alleen het middelste pakket omhoog, dat snap ik even niet goed.

Toch eens de email afwachten die naar alle abonnees gestuurd wordt.

 
Zou het een 1 aprilgrap zijn?

 
@Freggel1: Het is altijd zo geweest dat er 1 of 2 pakketten verhoogd werden. Het is al eerder gebeurt met het middelste pakket, nu dus ook. Maar ook met het hoogste pakket wat nu op 200 mbit zit.

@Multispeed: Neen, zoals je kon lezen heeft Ziggo het zelf ook bevestigd en zijn er al mensen die de hogere snelheid hebben.

Men voert het alvast geleidelijk in zodat iedereen tijdig de snelheid heeft, dus er is best kans dat als je het modem even herstart, dat je ook al de hogere snelheid hebt op dit moment.

 
OK.

Zal eens herstarten.

 
Bij mij is het er nog niet helaas, dus nog even afwachten. Ben benieuwd wat er bij jou gaat gebeuren.

 
Gereset maar alles nog bij het oude.

Afwachten dus maar.

 
Zo gauw ik iemand de hogere snelheid heeft, meldt het hier gerust. ;)

 
Vandaag Internet upgrade van 120/12 naar 150/15 Mits.

 
Ah joepie, dan ga ik vannacht ook eens modem en router herstarten. :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan