Zijn er ook liefhebbers van de Tour de France?

satshow

Sr. Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
385
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
55
Er zijn hier een hoop formule 1 fans waaronder ikzelf.

Maar wat ik zeker zo mooi vind is de tour de france, nu maar hopen dat we mooie strijd krijgen in de bergetappes en dat Lance Armstrong de tour weer wint.

 
ha ha. ja maar zonder moter?

fietsen ilaag.

bij fietsen is het,hoeveel geld heb ik in mijn knip

of hoeveel testosteron heb ik op.

apkay.

 
Geef mij straks maar de dames finale Wimbledon (hopelijk geen regen vandaag). Ik ben er zeker van dat duizenden belgen voor het scherm zullen zitten en de tour (vandaag) zullen laten voor wat hij waard is.

Groeten,

exDumber

 
@Satshow,

Ik hoop dat de tour eens door iemand anders wordt gewonnen, Hamilton of Olano of Julich. Maar gezien het grote machtsvertoon van Armstrong in Zwitserland, zal hij wel de winnaar wonen.

PS. voor alle mensen met een OPEN-TV bakje, kijk eens op ARD Online Kanal, zeer veel info over de tour, errug mooi!

Grtz Mike

 
Tyler Hamilton zal wel moeten werken voor Armstrong dus hij zal wel niet zijn eigen kansen mogen nemen of er moet iets met Armstrong gebeuren.

Maar met de stelling dat er wel eens iemand anders wint ben ik het wel eens hoor als er maar aangevallen wordt, beter gezegd dan gedaan.

 
Errug jammer dat Pantani niet meedoet.

Die liep/loopt/danst tenminste niet naar

de wensen van Armstrong.

Als ik terug denk aan vorig jaar en alle

ploegen, behalve die van Pantani, mee-

geholpen hebben om Armstrong de Tour

niet te laten verliezen.

Op de momenten dat ie het moeilijk had

moest altijd iemand anders hem helpen.

Multi

 
Ik heb op Ullrich gegokt in de tourpoule. Ik heb liever dat Armstrong wint, maar dit wordt het jaar van Ullrich.

Aznar

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan