ZIJN jullie nou zo stom of doen jullie alleen maar alsof?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.455
Punten
113
Leeftijd
61
Af en toe dan spuit het me toch bijna mijn...<piep> uit, maar van een aantal gebruikers begin ik me toch echt af te vragen of ze nou zo stom (of lui) -zijn- of dat ze alleen maar doen alsof.:confused:

Kijjk je 1 avondje geen board, staat de off-topic vol met vragen, waar notabene 2 aparte forumonderdelen voor zijn.
VCD/DVD en PC zaken.

Is er van diegenen nu niet 1 die eens de moeite neemt om verder te kijken dan zijn neus lang is???

Heb net even maar liefst 5 topics gemoved. Mensen hou het Eendenteam nu aub eens een klein beetje wat werk uit handen, het is zo een kleine moeite om een pc vraag (midi, mp3, cd branden) of een dvd/svcd vraag even in het juiste forum te stellen (onderaan het board kijken).
Doe dat dan ook in 1x en overspoel hier het off-topic forum niet met topics die elders on-topic kunnen zijn.
We zijn toch geen kleuters meer?

En niet dat iedereen zich dadelijk weer aangesproken voelt, ik spreek hier over de gebruikers die dit inmiddels al meermaals geflikt hebben.

Inderdaad BT je hebt gelijk....had de speciale topic hiervoor niet gezien en mn excuzes hiervoor!!!!

De Satrat

Beste bt

Je hebt gelijk, ik wou alleen even freggel op weg helpen
en dat gaat toch wel een beetje moeilijk als je in een ander
topic antwoord gaat geven.

Trouwens als ik eerlijk ben kom meestal niet lager als de verschillende coderingen. hi hi (grapje)

Ik ben een beetje dom cq stom? hi hi

rgds

Ed

Ook mijn excuses aan jullie en de gebruikers, was ook weer niet nodig om zo hard van leer te trekken. Ik trek mijn commentaar gelijk weer in.
Had ook op een andere en nettere manier gekund.:)

Dank jullie voor het sportief opvatten van de posting!

Hee BT....

Volgende keer eerst even naar je drinkbak en eerst een slokje water slurpen, misschien ook even langs je voederbak om een hapje te eten. Je buikje is dan weer vol en kun je even nadenken voordat je wat post... :biggrin::biggrin::biggrin:

{grapje}

Dat is de kracht van een Tijger :):):) Grrrr :)

@Big-Henk

Dat weten we en willen we niet nog een keer mee maken die Tiger-Power..... Daarom wisten we ook niet hoe snel we "{grapje}" er onder moesten zetten :biggrin::biggrin::biggrin:

Tijgers nemen vaak grote risico's. Ze zijn het meest onvoorspelbare teken van de Chinese dierenriem. Charmant, stijlvol, actief en vol zelfvertrouwen gaan ze door het leven. Maar Tijgers willen graag winnen, zijn snel boos en opstandig en kunnen koppig zijn. En Tijgers houden niet altijd even veel rekening met de gevoelens van anderen.

hahahahaha, GR Fred

Getver water water!!!!!!! Bah bier is het item waar je menig tijger weer kalm mee kan krijgen is goed voor zijn haar pels en ogen en nieren geeft een goede reiniging van het lichaam...

Was ie goed of was ie slecht,jepp een echte inkopper,maar ik denk dat ons tijgertje een een echt mcdonalds tijgertje is ,lief maar om op te vreten,en dat ziet mcdonalds graag!!!

Animal planet

Konden we met zijn allen ook maar eens sorry zeggen.
Bt voor mij ben je een kei.

rgds

Ed

ps: wat, wat,wat was er ook weer aan de hand,he nou ben ik
het al weer vergeten. hi hi trouwens bier is veel lekkerder.

Nu las ik het net zelf ook even, maar het is inderdaad een echte inkopper, schijnbaar heb ik 25 jaar geleden mijn alias goed gekozen, past nog steeds bij me.:cool:

Alleen jammer dat er in het stukje niets speciaals over een '63 tijger staat, maar dat mag de pret niet drukken.
En het klopt, in de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier, vooral donker bier dan voor tijgers, da's goed voor een glanzende vacht.:biggrin:

@Evos: Thanks. Maar mijn motto is nog altijd dat wie spugen kan ook sorry moet kunnen zeggen, dus voor mij is dat niet meer dan normaal.:)

De Tijger

Tijgers nemen vaak grote risico's. Ze zijn het meest onvoorspelbare teken van de Chinese dierenriem. Charmant, stijlvol, actief en vol zelfvertrouwen gaan ze door het leven. Maar Tijgers willen graag winnen, zijn snel boos en opstandig en kunnen koppig zijn. En Tijgers houden niet altijd even veel rekening met de gevoelens van anderen.

Dit jaar wordt er nogal wat inspanning van de Tijger gevergd. Jonge Tijgertjes uit 1986 zullen er op school flink aan moeten trekken. Tijgervrouwen uit 1974 liggen goed in de markt. Het wordt moeilijk kiezen tussen al die vriendjes! De mannen moeten letten op hun gezondheid. Voor wie in 1962 geboren is, zijn er geen grote op- of neergaande bewegingen dit jaar. 1950-Tijgers krijgen op bijna alle gebieden een heel goed jaar. Tijgers uit 1938 moeten oppassen voor stress. Dit kan lichamelijke klachten geven. Diegenen geboren in 1926 moeten wat meer aan lichamelijke en geestelijke gymnastiek doen.

ik neem aan dat volgende keer moet ik meer opletten voor het plaatsen van een tread en tijger doe het rustig aan 2003 bijna voorbij
en 2004 woordt het jaar van de sat hobbysten
ik wens jow een geluk 2004
grtz roufa!

Hmmm jammie als black tiger er zo uitzag zou ik wel eens willen pm en,vooral die zwarte laarsen,kicken toch.
Maar ja in realiteit ben ik bang dat bt er toch anders uitziet.
Hmmm lijkt mij wel heerlijk zo`n mooie vrouw en ze weet nog dan nog veel van sateliet ook,sterker nog ze heeft dezelfde hobby,geen tvkijken zoals de vrouw bij mij thuis,maar proggen dat zooitje en zappen om te kijken of het flikkerd.

En wippen achter de progger bij ieder beeldje......

Hmmz hmzz.. hmmmz... lekkerrrrrr.. hjmzz. :cool:
Da's geheid net een foto van -die- tijger waar ik naar op zoek was. :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan