Zijn ze nu helemaal gek geworden bij Canal+ ?

R

redneck eyeball

Dit heb ik net op hun site gezien ... een beschrijving van hun toppakket. Vreemd dat je Canaaldigitaal nodig hebt om die 180 gratis internationale kanalen te kunnen bekijken ??? Iemand die nieuw is in het schotelgebeuren zou er zo inlopen ...

CU

Red

TOPPAKKET FL. 74,95* P/M

Het totale aanbod van CANALDIGITAAL in één allesomvattend pakket:

- BASIS-pakket

- De bekende Nederlandse kanalen

- CANAL+ pakket met gratis breedbeeld kanaal

- CINEMA

- EROTIEK

- Meer dan 180 GRATIS internationale kanalen

(* tot en met december 2001, daarna Fl.99,- per maand)

 
Gedver de bandieten, men moest die heren van Canal + aanklagen voor mislijdende reclame. Natuurlijk zullen er weer mensen zijn die gaan geloven dat ze zich op het toppakket moeten abboneren om naar deze gratis zenders te kunnen kijken. Jongens, vroeg of laat loopt het met C+ helemaal verkeert af, al die negatieve reclame over hun beleid en behandelen van klanten tjonge jonge. Als ze dan ooit overkop gaan (hoe sneller hoe liever) dan oogsten ze toch wat ze gezaaid hebben en ik denk niet dat er een mens zal om rouwen. Hopelijk word het dan door een groep overgenomen die weten wat klantvriendelijkheid is en die de prijzen toch drastich laat zakken zodat het voor de mensen die enkel kaartjes proggen om gratis te kijken het de moeite niet meer loont om dit zelf te doen. Dan zijn ze automatisch van één probleem al verlost alsook de handelaars in illegale kaartjes zullen hun markt zien ineenstorten door dat er niemand meer bereid zal zijn om nog veel geld te geven, daar men dan voor een redelijk bdrag legaal kan kijken.

exDumber

 
Ik denk dat indien Canal- failliet zou gaan ze het de fout van de hobbyist zullen noemen... wij zullen de dupe zijn. Hier in België is er geen enkele mogelijkheid om ook maar eender wat van officieel abbonement af te sluiten ... met geen enkele provider trouwens.

Ik vind die reclame die ze maken ronduit schandalig !

CU

Red

 
Voordeel is dan wel dat ze je in Belgie wellicht niet beschuldigen kunnen van illegale satelliet activiteiten, je wil immers betalen, maar er is geen mogelijkheid, dus is er ook geen sprake van illegaal kijken.:biggrin:

 
Tís inderdaad veel geld wat ze vragen voor die paar zenders maar weet iemand hoe het zit met de prijzen in het buitenland?Hoeveel betalen de Italianen,Fransen,Engelsen enz,enz voor hun betaalpakketten,ook zoveel of zitten deze landen ver onder deze prijs?

greetings goto.

 
Scandinavie schijnt erg prijzig te zijn net zoals de dr**k daar. Dat vind ik erg jammer, hik.

groeten Zeeman.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan