zinnige bijdrage

L

Lagos

"Misschien wordt het dan eens tijd Lagos dat JIJ eens een zinnige bijdrage levert in plaats van alleen maar te mauwen en te zeuren."

Lange tenen Black Tiger? Mijn antwoord bevalt je niet dus snel topic closed

Een zinnige bijdrage is hier helaas niet meer mogelijk nu alles wat maar enigzins op hulp wijst om beeld te krijgen als een "griminele" daad wordt beschouwd.

In de drie jaren dat ik hier rondhang heb ik hier heel veel mensen geholpen maar door jullie beleid is dat helaas niet meer mogelijk en in slap gemiauw heb ik geen trek.

Ik sta ook volledig achter Rat2002 en maar eens zien of dat ik daar misschien wat zinnigs kan bijdragen.

Verder waardeer ik erg je kennis en inzet voor dit forum Black Tiger, je bent iemand van het eerste uur die nu enorm veel tijd in dit forum stopt.
Maar naar mijn mening is het een slap thee kransje.

Gr. Lagos

Eigenlijk hebben we eindelijk is een goede opzet eigenlijk.
Maar begint het alleen wel erg preuts te worden.
Ik hou toch van het steverige werk.

Ok lagos llevas todo la razon

Ciao canuto

Waarom doet " Parabolica " me nou toch denken aan .... " Fam Capone " ......... enig idee ?

( Dit om nog even door te gaan op de Topic van Parabolica, maar kon niet meer reply'en omdat die Cosed is en het hier weer aangezwengeld is )

ik zie alleen maar geziek en gezeur over het nieuwe beleid.

ik geloof dat het beste is om duck gewoon op te doeken en uit de lucht te halen scheelt een bole tijd voor de mods en de mensen die zich er aan ergeren.

dus Duck mijn advies

HAAL DIT BOARD ALSJEBLIEFT UIT DE LUCHT DAN HEBBEN ZE WAT ZE HEBBEN WILLEN.

oja die zeikerds die steeds lopen te klootzakken over theekransjes enzo geef ff je adres gegevens zodat de url op jullie naam word geregistreerd dan zijn de risico's voor het duckteam weg en eens kijken hoe het beleid dan is........

Kan dat eeuwige gezeik nu een keer ophouden of niet
als je de regels en het beleid niet aan staan donderstraal dan op naar een ander board maar ga de duckbezoeker er godverdomme niet verder mee belasten.......... opzouten eikels

Gewoon een nieuwe regel instellen, vanaf nu;

Niet meer over het het nieuwe beleid ouwehoeren, doe je dit wel

3x waarschuwen = ipban.

Dan is het probleem binnen een maand opgelost.

GR Fred.

Originally posted by Lagos
"Misschien wordt het dan eens tijd Lagos dat JIJ eens een zinnige bijdrage levert in plaats van alleen maar te mauwen en te zeuren."

Lange tenen Black Tiger? Mijn antwoord bevalt je niet dus snel topic closed

Een zinnige bijdrage is hier helaas niet meer mogelijk nu alles wat maar enigzins op hulp wijst om beeld te krijgen als een "griminele" daad wordt beschouwd.

In de drie jaren dat ik hier rondhang heb ik hier heel veel mensen geholpen maar door jullie beleid is dat helaas niet meer mogelijk en in slap gemiauw heb ik geen trek.

Ik sta ook volledig achter Rat2002 en maar eens zien of dat ik daar misschien wat zinnigs kan bijdragen.

Verder waardeer ik erg je kennis en inzet voor dit forum Black Tiger, je bent iemand van het eerste uur die nu enorm veel tijd in dit forum stopt.
Maar naar mijn mening is het een slap thee kransje.

Gr. Lagos

Bovenstaande is als je het vergelijkt met een jaar geleden natuurlijk ook helemaal waar. Alleen is het met alles zo dat je mee moet met de tijd en je dus ook moet instellen op de nieuwe situatie welke een jaar veranderingen met zich meebrengt.

Ik weet dat je het een half juridisch board aan het worden vind. Dat is jammer en dat vinden de mensen bij Duck ook. Alleen door je als halve jurist te gedragen kan je een site als deze in Nederland nog in de lucht houden. Dit is zo beetje voor Nederlandse begrippen als je op zeker wilt spelen het meest haalbare. Misschien dat JIJ dan vanuit Spanje eens alle registers open moet trekken en vanuit daar een board opzet. Ik wed zeker dat je dat niet zult doen.

Waar het dus op neer komt is dat kritiek altijd makkelijk te geven is maar diegene welke dan doorblijven gaan op een periodieke basis dezelfde kritiek te blijven het NOOIT in hoofd halen het zelf op eigen manier eens te proberen.

@skilder

Maak je niet zo kwaad man, denk aan je gezondheid het is het niet waard geloof me.

Zelf ben ik er eentje van de oude garde, zit al sinds 1994 op het Internet. Toen de eerste forums onstonden was het altijd geweldig interessant en leuk vertoefen. Werkelijk iedereen die aanlogde was enthousiast, serieus, behulpzaam en gedroeg zich en niet te vergeten je was allemaal aanwezig onder je echte naam.

Toen werd het Internet gepresenteerd aan het grote publiek en de forums volledig verkankert door stakkers die alleen anoniem aanlogde om rottigheid te veroorzaken. Je herkent ze ook altijd snel, kunnen alleen maar bijdrage in niet meer dan 6 woorden.

Het is spijtig maar de oude dagen zullen niet terugkeren, leg je er maar bij neer.

Een open forum is bijna ondoenlijk deze dagen, ik heb veel respect voor de mensen achter Duck want vele hebben geen idee van de shit die ze over zich heen krijgen en waarvoor??

Rick

Preuts, zinvolle bijdrage, wat voor klagers zijn hiet over gebleven.
Sat 4all heeft al lang dit beleid, zonder meer bannen wat niet door de beugel kan en zie daar, vele zinvolle postings en andwoorden als resultaat.
Wat is hier gebeurt, in verhouding weinig zinvolle postings en een hoop gekwetter, met uiteraart uitzonderingen nagelaten.
Er moet nog veel harder opgetreden worden zodat er nog enigzins een SAT HOBBY BOARD over blijft.
Vroeger, ik ben zelf 54 jaar, was er ook wel een een heftigge discussie maar bleef het op enkele uitzonderingen na wel een leuke sat.hobby, maar nu is het vaak nuilen en huilen en wachten op antwoord op je gestelde vraag, en wachten op het resultaat wat je als antwoord gaf zodat ik weinig antwoorden geef omdat het resultaat niet gemeld wordt.

@Duckteam

Stuur mij maar een PM voor mijn volledige gegevens en offici?le adres (buiten de EEG)
Lagos is al heeeel lang geleden officieel belasting ongeschikt verklaard, vandaar.

kunnen jullie de URL mooi op registreren, zelf een board opzetten heb ik geen tijd voor.

En is dat een zinnige bijdrage? Kunnen we daarna tenminste weer gewoon doen.

Lagos wordt niet bang van dreigbrieven en justitie doet mij ook de broek niet bollen.

Gr. Lagos

De echte sat jesus (gill) is toch op gestaan.

Viva atletico madrid

En dit board valt onder amsterdamse juridische wet dus dat betekend dat bijna alles mag wat god verboden heeft.
dealen,sex op straat,naakt skaten,onder de drie kilo coke in je muts ben je ook vogelvrij mag je ook al doorlopen langs de douane op schiphol dus in vergelijk zijn wij op dit board dacht ik toch nog wel goed en heilig bezig.

ofniet dan flip / sckilder

Ben ik niet eens met het bovenstaand, tweety is mijn faf.channel en maakt er een gezelligge boel van, een voorbeeld in deze donkere kersttijd.

Maak je niet zo kwaad man, denk aan je gezondheid het is het niet waard geloof me.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Misschien wordt het dan eens tijd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lange tenen Black Tiger? Mijn antwoord bevalt je niet dus snel topic closed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Maak je niet zo kwaad man, denk aan je gezondheid het is het niet waard geloof me
ik zie dat alles wat jullie zeggen is onzin en slaat nergens op
gewon tijd verspilling
en dat haad in de off topic moet geplaatst worden
en vorrall lagos laat je mening bij je zettin en ik zal beter goed denken voordat ik een trad begin
roufa!

Ik zelf vindt het ook jammer,dat er niet veel mag en kan gezegd worden deze tijd,en heb zelf moeten constateren,dat dat niet alleen duck betreft maar ook boards in het buitenland.Op wat uitzonderingen na waar wel keys en files mogen.Maar de constatering is wel dat ook op de meest vrije boards er eigenlijk niet veel nieuws komt op het moment.Ruzie maken heeft dus weinig zin,dus vindt ik dat je er beter even een tijdje het beste van kan maken.Uiteindelijk als de hype van de nieuwe coderingen weer een beetje geluwd zijn zal ieder board best wel wat vrijer worden,maar dit zal wel even duren,want de providers zullen op het moment alles doen om hun veranderde codering te beschermen.Dadelijk komt er voor de humax weer een nieuwe firmware,dus valt er dan weer zat te bespreken,en het is gewoon wachten of er ineens uit een hoekje ergens een verassing komt.Tot die tijd kun je er maar het beste van maken,want het is op elk board wat dat betreft nu even hetzelfde.Maar wie weet is het wel een stilte voor de storm.
Dat het op de sat zwarter wordt hoeft niet te zeggen dat je het ook maar gelijk zwart in moet gaan zien,dus blijven lachen ,dat is toch het beste voor jezelf en elkaar.Voor iedereen ,ik hoop dat jullie je niet zo snel uit het veld laten slaan,want dan hebben de providers bij voorbaat al gewonnen,ze hebben dan de sathobby om zeep geholpen,iets wat ik mij niet ga laten gebeuren.Positief blijven denken,er is al genoeg om negatief over te zijn.

mmm onze rat2002 verteld vaak dingen die hij niet kan waarmaken.
Die zou een half jaar geleden of zelfs een jaar geleden seca2 laten zien.Hij moet echter nog komen met zijn demo.
Dus wat hij zegd zet ik grote vraagtekens bij.

greetz

Hmm nou jullie dus toch niks meer te doen hebben,kijk even op off topic,naar mijn laatste post,kun je in elk geval gwen van de bachelor effe bekijken ,hoef je niet naar de winkel en heb je toch effe beeld

Ok mannen gaan we weer DUCK gooi deze topic eens op slot wat een stelletje pubers sorry IK GA EEN BIERTJE NEMEN>>>>>

Proost ik neem er ook nog eentje.

Zeg jongens
We halen 2.99Kg coke op en kunnen zoveel abo"s finacieren als we willen!!!
Hoeven we niet meer illegaal te kijken .
Jacob.

Echt weer Nederland 3 kg coke en naar huis, waar vinden ze die temeiers die zoveel in hun muts kunnen stoppen?

Waar maken jullie je nog druk om? een beetje met anal plus stoeien kan toch niet erger zijn.

Duck = Theekransje
Nederland = Bananen republiek

Gr. Lagos

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan