zinnige bijdrage

@Lagos:
Lange tenen Black Tiger? Mijn antwoord bevalt je niet dus snel topic closed
1.) Nee hoor, geen lange tenen, maar doodmoe om steeds weer hetzelfde te moeten horen.
2.) Ik heb het topic niet geclosed overigens.

Jij hebt in het verleden een goede inzet getoond voor dit board.
Dat je het nu een slap aftreksel vind van wat het -was-, kan ik me voorstellen en heb ik ook begrip voor, ook het Eendenteam heeft daar begrip voor, maar op een gegeven moment is de koek gewoon op.

Het zijn niet mijn lange tenen, maar de steeds weer terugkomende opmerking dat men het een slap aftreksel vind geworden of zwak of wat dan ook, van een klein groepje gebruikers.
De mening op zich, daar is niets op tegen.
Het probleem is dat dit inmiddels al zooooooo vaak aan de orde is geweest, dat de hele club hier zich inmiddels begint af te vragen wanneer er nu eindelijk eens een einde aan komt, want zoals ook al zooooo vaak gezegd, het zal -niet- terug veranderen naar wat het was al staan de gebruikers op hun kop.

En dan komt de zoveelste weer met zo'n opmerking, in dit geval was jij dat en het was tevens de bekende druppel.

Hoevaak is inmiddels niet al gezegd dat er meer bestaat dan keys en files.
Buiten de off-topic sectie zijn er nog zoveel secties. Men kan nog vele anderen helpen met -hun- vragen.
Men kan bijv. voor een heel groot deel nog uitleg geven over coderingen. Zoals je misschien hebt gelezen is er ook, ondanks de juridische dreigementen, tot op een bepaalde hoogte ook nog uitleg over cardsharing toegelaten. Niet hoe je het doen moet, maar wel hoe het principe in elkaar steekt en dat is ook de hobby.

Er is nog genoeg te doen. Wat het was, zal het niet meer worden en daar zijn redenen voor.
Duck heeft zijn besluit genomen. En als ik je een geheim mag verklappen, kan ik je zeggen dat ie nog liever het board helemaal dicht gooit dan terug te gaan naar wat het was. Duck en het Eendenteam hebben ook een prive leven.

Waar het team en ikzelf ook dan totaal niet bij kunnen komen, is de vraag waarom bovenstaand verhaal nu eens niet eindelijk tot de gebruikers doordringt.
ALS je het slap vind geworden, oke, is begrip voor, maar verandert toch niets. Waarom dan niet ofwel ergens anders gaan, ofwel wat zinnigs gaan posten, ofwel mee flauwekul maken in de off-topic?
Alles anders BEHALVE klagen, want zoals je nu aan dit topic ziet, is dit weer het zoveelste topic, met een inhoud die al zo vaak gezegd en uitgelegd is. Waarom moet dat steeds opnieuw?

En DAT is het gene wat mij (en ook het eendenteam) irriteert, niet jouw persoonlijke mening, die mag je gerust hebben, maar het steeds terugkomen van hetzelfde wat al tot in den treure uitgelegd is.
En het irriteert dan iets extra (ja dat wel) als je het ziet gebeuren bij iemand die toch langer gebruiker is, ook goede bijdrages heeft geleverd en waarvan je dus ook meer begrip verwacht.

Ik ben niet boos en ik heb geen ruzie, het eendenteam en Duck ook niet, maar we worden er alleen zo vreselijk moe van, waarop steeds opnieuw?

Als je ons nu DIE vraag kunt beantwoorden, dan schiet het misschien een stukje beter op?

@Lagos
Kan je wel zeggen dat het een theekransje is maar een oud wijf als jij kan er schijnbaar geen genoeg van krijgen!

Rolo

Macht der gewoonte Rolo !

Ik zal mij er bij neerleggen en toch op de thee blijven komen, mij horen jullie niet meer klagen er zijn genoeg forums waar wel tot de point wordt gekomen dus dat is niet het probleem.
Maar tja, drie jaar op dit forum geeft toch een thuis gevoel en dat is toch niet ongewoon?

Ik zal niet meer klagen en mijn slappe thee braaf opdrinken, sorry voor de irritaties maar zo zit dit beestje een beetje in elkaar.

Gr. Lagos

Je kan beter een biertje nemen

Oke daar drinken we op dus iedereen die ooit in Marbella langs komt is welkom in de stamcafe van Lagos en Satrat.

De Botelbar tegen over hotel Fuerte, Proost !

Daar mag nog steeds alles besproken worden.

Gr. Lagos

Topic close svp, mijn beste Black Tiger

Troost je Lagos, vind het zelf ook erg jammer maar het is ff niet anders.
Ik drink gezellig mee. Het closen zal ik aan het eendenteam overlaten.:)

Uhh, Lagos? Nog een goede muzikant nodig daar in Marbella?

Originally posted by Lagos
Oke daar drinken we op dus iedereen die ooit in Marbella langs komt is welkom in de stamcafe van Lagos en Satrat.

De Botelbar tegen over hotel Fuerte, Proost !

Daar mag nog steeds alles besproken worden.

Gr. Lagos

Topic close svp, mijn beste Black Tiger

Tap je wel Grolsch Lagos of stroomt er Spaansestierezeik uit die pomp van je ?
Geef anders ff een prjslijst van de consumpties door.
Ik vlieg wel eens naar Spanje voor een lang weekend stappen maar het moet wel de moeite waard zijn.
Jammer dat de aaibaarheidsfactor van een Spaanse vrij laag is.

Voor de goede orde, mijn bar is het niet maar het een gezellig bruin caf? maar niet de moeite om speciaal voor naar hier af te reizen.
Volgens Satrat smaakt het bier naar uilen zeik omdat er geen druk op zit en daar drinken we maar uit de bottel, verder wat het aaigehalte van de Spaanse betreft zijn er veel alternatieven.

Dus in de buurt, kom maar eens langs

En wat de bikes betreft hebben hier groepje Harley riders, onder andere ikzelf op mij Herritage Springer.

Gr. Lagos

Aaigehalte? Hmmz.. Spaanse vrouwen neem ik aan?
Dan moet ik ook maar eens komen, want ondergetekende beschikt ook over een hoge knuffel- en aaibaarheidsfactor.:biggrin:

Pas maar op dat je vrouw dit niet Leest Black Tiger ! (LOL)

Ene.... hier hebben wij ze in alle rassen, wat dat betreft kan niemand mij een racist noemen.

Gr. Lagos

Nou, wat mag mijn vrouw niet lezen? Dat ik een hoge aaibaarheidsfactor heb of dat ik wil gaan aaien met de Spaanse vrouwtjes? :biggrin:
Hoe dan ook, wat dat betreft heb ik weer geluk, lezen kan ze niet dus ik kan zoveel onzin uitkramen wat ik wil. Wat ik hier dan ook regelmatig doe, zoals jullie inmiddels bekend zal zijn.:biggrin::biggrin::biggrin:

Geen lowrider Lagos, of is ie ook low zat?
Grtz.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan