zo'n site die in Nederland nooit zou kunnen

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
2.319
Waarderingsscore
6
Punten
38
Leeftijd
60
Locatie
Veluwe
Af en toe kom je zo'n site tegen....
gewoon even kijken: http://103.14.27.182/
 
Geweldig de prijswinnaars hebben bijna allen VANDAAG en zelfs 18 minuten geleden hun kado  ontvangen.  Snelle bezorgers . Door weer en wind en op zondag.
En daarachter zit dan de bewuste hangslot site die bedoeld wordt.
 
Heb ik met m'n uBlock gelukkig geen last van gehad The Matrix. ;)

Leuke site freggel1, kunt ze ook downloaden zie ik, in mp4 formaat. Helaas geen ondertitel.
 
BT het wordt of tijd dat je rust neemt of een bezoek brengt aan HANS ANDERS.
Topic is gestart door Hangslot. Misschien dat Freggel een lopertje heeft .
Even op leuk klikken  :)
 
Oeps... je hebt helemaal gelijk... rust nodig. :biggrin:
 
Ik heb voor het gemak een edit gedaan, en de naam freggel1 veranderd naar de naam van de ts.

@Matrix, welk cadeau heeft men mogen ontvangen, ik niets, want ik zag eerlijk gezegd niets wat ik nog niet heb gezien of heb willen kijken?
En ja, ik heb een soort van lopertje ;)
 
Het zou ook iets van rommel op de pc van The Matrix kunnen zijn?
Misschien voor de zekerheid eens Adwcleaner en Malware Bytes draaien? Want ik krijg ook in een browser zonder uBlock geen advertenties te zien.

Dat wil echter niet pers? iets zeggen, want deze specifieke soort adware komt soms ook gewoon sporadisch naar boven bij een x aantal bezoeken aan een site. Dus niet altijd te zien.
 
U bent een van de 10 gelukkigen die in aanmerking komt voor een iphone xs vul de volgende vragen goed in ......
Niks te PC op mijn Ipad.
 
Ik werd dus doorgelinkt naar een andere website en kreeg de melding dat ik een probleem had met mijn windows en iets moest downloaden? Malware Bytes vond bij mij een ongewenste toolbar (PUP.Optional.Conduit) die inmiddels weer is verwijderd. 
 
Best raar, het lijkt wel of elke pc anders op zo'n site reageert.
Hier niets vreemds, ook e pop-up killer (ABP) heeft niets te doen.
 
Ik kan niet zeggen of er bij alarm bellen af gingen, maar kreeg bij films uit 2018 de volgende melding: The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.

Opzet van de site is leuk, maar hoe kijk je? Via torrents? 

Ik blijf voorlopig mijn films kijken via Kodi, vorige week de final version 18.0 ge?nstalleerd, en lekker kijken. :biggrin: 

 
De site is best leuk, maar ik zou gezien de diverse waarschuwingen toch even opletten. Links naar films kunnen evt. ook links naar malware zijn, dus even checken voordat men door klikt is wel handig misschien.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan