Zoovenirs intromuziek

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
242
Punten
63
Leeftijd
58
Ik ben al een hele lange tijd op zoek naar het nummer wat er gespeeld wordt bij zoovenirs van de tros. Het is volgens mij een nummer van de talking heads of van de simple minds.

Iemand een idee???

Tunes zijn er zat te vinden, en als het een nummer moet zijn van "De talking heads" of "Simple minds" dan lukt dat ook nog wel...

Bij de site van de Tros zie ik hem ook niet staan....

En hier ook niet...

En bij zoovenirs helaas ook niet ;)

Bedankt,

Zitten leuke linkjes bij die ik nog niet had. Het lijkt simpel om er achter te komen maar het is me nog steeds niet gelukt. Misschien dat ik maar eens bel met de Tros. Het is gewoon een lekker nummer. Je moet er maar eens opletten.........

Nummer10 stuur de Tros gewoon een mailtje, publieksservice@tros.nl met de vraag die je hier ook stelde, daarom hebben zij ook een aantal van die tunes op hun site staan, gewoon mailen en vragen ;)

Even een edit, ik heb ze al een mail gestuurd met deze vraag, want ik ken heel het programma niet maar ik ben eigenlijk wel benieuwd, als ik antwoord hierover heb dan hoor je het wel ;)

Ik was op zoek naar het telefoonnummer, toen kwam ik dit email adres tegen toen heb ik ze gelijk gemaild.

(Die mensen bij de Tros denken nu gelijk dat het een nieuwe nummer 1 is en geven gelijk de titel niet meer want ze willen het nu zelf uit gaan brengen "De beste tv-tunes........."

Want ik heb wel een antwoord gekregen van de Tros ;)

"Bedankt voor uw mail De tune van "Zoovenirs" is van de Simple Minds (Album New Gold Dream). De titel is: "Somebody up there likes you".

Nu kun je het wel vinden, toch? :biggrin:

Ik heb ook antwoord gehad. Ben nu aan het zoeken. Maar zat er dicht bij h?.

Download jij hem ook maar ik weet zeker dat je hem goed vind.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan