Zware strijd Pikkie ,Bt

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
71
Vanwege de zware strijd is het wat minder met de postings hier, ingewijden weten wel waarom het gaat, neem maar van ouwe pik aan dat het bloederig is...maar we stuiten op veel tegenstand....Het veroveren van de fietsen is nog niet gelukt die Freggels zijn taai lol

Ik zweet er helemaal van zo zwaar is het... pffff... Kom op Pikkie, nog effe gezamenlijk de schouders er onder, het gaat lukken!

Tijd om moppen te tappen heb je anders nog genoeg... :biggrin:

Wij hier vinden het knap dat jullie met deze hitte nog zoveel kracht hebben, maar zolang hier het gerstennat, het zwembadwater, en BBQ-vlees aangevuld blijft worden dan blijven Freggels Beresterk!!!

Pik, ik wou dat er maar wat meer nuttigs was om te posten... ;)

Black Tiger;192868 zei:
Ik zweet er helemaal van zo zwaar is het... pffff... Kom op Pikkie, nog effe gezamenlijk de schouders er onder, het gaat lukken!

Ik wil niet weten wat jullie daar doen dat je er zo van moet zweten... :biggrin:

Tsss, ik lag hier de hele middag lekker met m'n vrouwtje en d'r grote drijvers te chillen in m'n zwembad en had het lekker koewl.... ;) Helaas een onweerbui en moest dus noodgedwongen het bad even verlaten.. :(

freggel1;192869 zei:
Tijd om moppen te tappen heb je anders nog genoeg... :biggrin:

Wij hier vinden het knap dat jullie met deze hitte nog zoveel kracht hebben, maar zolang hier het gerstennat, het zwembadwater, en BBQ-vlees aangevuld blijft worden dan blijven Freggels Beresterk!!!

Pik, ik wou dat er maar wat meer nuttigs was om te posten... ;)

Ja ik heb ook niks nuttigs trainen op de fiets maar die heb ik niet lol

Trainen op de fiets? Da's ook vermoeiend. Ik heb me vanmiddag de hangmat maar eens buiten gezet en ben wat gaan liggen nadenken in de schaduw.:biggrin:

Ja BT we moeten de strijd met dit weer maar eens wat aanpassen....denk zelf dat ik maar eens een extra biertje neem kan ik beter nadenken...

Strak plan, hier heb je er alvast eentje van me :biertje:

Ik ga zelf morgen vissen, da's ook om beter na te kunnen denken.;)

Tja ik mag even een halvedag gelukkig werken ondanks de warmte vind ik dat niet erg.
Daarna ga ik denk ik even aan de hobby...

Kijk in amerika worden dus freggel z'n fietsendieven opgeleid tot brute dieven. :biggrin:

Hmmz... die bezorger op het eind had er wel verstand van.:biggrin:

Het is niet Pik maar pikkie....

Waarom denk je dat die rek- en strek oefeningen vooraf dan ook waren ?

Ik ben dat niet dat is mijn opa.....

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan