Zwarte dmm 8000

T

twilight

Das wel kikken!!!!

Zouden er ook ombouwsets zijn voor de dm7000 in het zwart???

GR Fred.
 
ja bij de gamma te koop: zwarte verf en een kwast
 
Hoi,
Vind hem er maar goedkoop uitzien en dat voor ca 700 euro en als het er niet meer zijn zo ik in duitsland al ergens zag.
Maar ja eerst maar eens wachten of die ooit komt omdat ze de 7080 of wat was het 7085 ook hebben laten lopen dus concurentie maakt ze wel wakker nu bij dream hahaha.
Nu maar wachten een jaartje dat die er is ???
Groeten Ben bye bye ;-)
 
Jammer.

Zijn geen foto's maar gewoon een animatie van een frontje.

Bij Dream zegt dat al helemaal niets :(

Straks heb je kans dat ze noodgedwongen de nieuwe ontvanger uit te brengen om niet achter te blijven bij reelook en reelbox.

Reelbox maakte dezelfde fout, t? vroeg op de markt.
 
Originally posted by YuBo
Jammer.

Straks heb je kans dat ze noodgedwongen de nieuwe ontvanger uit te brengen om niet achter te blijven bij reelook en reelbox.



Dat zijn de bekende appels en peren, duhhhh ik kan nou niet de reelook en de reelbox concurenten noemen.
 
Originally posted by Guardian
Dat zijn de bekende appels en peren, duhhhh ik kan nou niet de reelook en de reelbox concurenten noemen.

Nou nou dat moeten we niet te hard gaan zeggen hoe het nu loopt ,,,en dat als hun nog een jaartje moeten doen over die nieuwe dream...dan is de hopelijk de concurentie weer verder en scheelt ons dat weer een hoop ??? in de knip.
Iedergeval die reelbox is al een stuk verder als dream nu is ...en ook het beeld vergeleken zo ik hoor en zie dus??
En relook is al een stuk goedkoper met de box ??? dat voor een twin dan nog de triple dragon ;-)
nee gaat goed zo hoe meer hoe beter voor ons met die euro,s is alles al duur genoeg.
Zag als er niks was mocht je 800 euro of nog meer neer leggen voor die dream 8000 dus laat die reelbox etc lekker zo gaan dan scheelt ons dat weer een hoop ???
Groeten Ben bye bye ;-)
ps Zal het van woensdag ook eens zien of reelbox niks is en of word dan mag ik er mee spelen hehehe :)))
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan