zwarte vlek op gebrande DVD

ik heb geen moeite met platinumzowel plus als min branden bij mij goed en nagenoeg geen uitval en prijstechnies 100 stuks 30 euro
gr frans

Ik heb ze op de PC dumpdag gekocht.
Platium 8 speed, 600 stuks voor 150 euries.

Nja, oke, zal best, maar ik hoef ze niet.
De rommel die ze produceerden met cd's hebben gewoon voor mij hun naam tezeer bezoedeld en ik vertrouw derhalve hun DVD's ook niet. Het laagje wat er bovenop zit is nogal dun en van dezelfde klommelkwaliteit als van hun cd's.
Uurtje in de warmte en ze gaan al schilferen c.q. bladeren was daarmee de ervaring.
Klein beetjes krasjes erop en gelijk al problemen.
Daarom vertrouw ik hun dvd's ook niet en tja, Ricoh, dat is misschien 70% van de lege dvd media wel zo'n beetje. Zelfs Princo had nog Ricoh batches ertussen.:)
Platinum heeft gewoon zijn naam verkwanselt met de prulkwaliteit cd's wat ze maakten.

Verbatim is zeker beter, nadeel is dat die ook erg duur zijn. Maar er zijn er meer, je ziet het vanzelf al, ga maar eens kijken op welke media bijv. Opus supplies wel garantie geeft. Dat zijn er maar een paar.

Persoonlijk gebruik ik de paarse Arita's. Op dit moment nog de 4x want ik heb toch maar een 4x brander.
Deze zijn ook RICOHJPNR01. De Traxdata's schijnen het ook erg goed te doen.

Maarja, iedereen mag uiteraard zijn eigen keuze maken.
Mij maakt het niet uit. Er zijn er ook die zweren bij Princo.. nja.... moeten ze zelf weten he.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan