Zelfvernietigende DVD

P

peterpan

Zelfvernietigende DVD

Het Amerikaanse Flexplay heeft een DVD ontwikkeld die maar beperkte tijd te gebruiken is. De levensduur gaat in op het moment dat de DVD uit de verpakking wordt gehaald. Enkele Amerikaanse filmjournalisten kregen als proef de nieuwe James Bondfilm Die Another Day op deze manier ter evaluatie toegestuurd. Bond's gadgetsmaker Q was verantwoordelijk voor het bijgaand schrijven. De DVD was slechts 36 uur te gebruiken, daarna kleurt hij paars en was alleen bruikbaar als onderzetter voor een glas Martini (shaken not stirred).

http://www.flexplay.com

 
Ik heb van deze DVD gehoord, en ook dat er al succesvolle expirimenten waren met een soort van spray die geen UV doorlaat.

Een soort van zonnebrandcreme voor je DVD dus! :biggrin:

Deze DVD reageerd op ultraviolet licht en krijgt een soort van oxidatie waardoor deze onbruikbaar word.

Het beste is dus om deze DVD te copiëren voordat je hem gaat kijken. :)

Raar dat ze dit soort promo's niet gewoon op VCD zetten ofzo.

 
wel lekker, een dvd kopen voor een hoop poen, moet je hem gelijk openen , want je wilt toch weten wat er in de verpakking zit.....

na 36 uur komen vrienden langs om een filpje te kijken weg dvd en poen. lekker is dat....................................

groeten opeltje

 
Laatst bewerkt:
Nou zo werkt dat bij een vrouw toch ook? Na het huwelijk komt de echte vrouw uit de verpakking, dan heb je er al in geinvesteert en als het niet bevalt kun je ze niet meer gemakkelijk weg doen.

Of je ze nu houdt of wegdoet, weg poen. :biggrin:

Ik ben een van de gelukkigen, ik heb de verpakking bewerkt voordat vrouw er uit kwam, nu heb ik een goeie vrouw.:)

 
tja en daarom ben ik niet getrouwd.........bang voor de ware inhoud waarschijnlijk.

groeten opeltje

 
Als je een goeie vrouw hebt zou ik haar maar gauw kopiëren, voordat de 36 uur om zijn...

Of goed insmeren met zonnebrand.

 
Mzzzz..dat kopieren is inderdaad een optie.

Ik was te laat om de verpakking te bewerken.

Nu ga ik een moment afwachten waar op mijn vrouw(vriendin)het niet meer erg vind als ik uren lang achter de computer zit.

Ik weet niet of het lukt omdat de 36uur allang verstreken zijn,maar ik kan de computer nog altijd terug zetten in de tijd(hehehe)

Gr ghost

 
Ik hoef ze niet te copieeren want ik wens geen backup anders kan ik geen nieuwe meer uitzoeken als deze "op" is omdat ik dan nog met de backup op mijn maag zit.:biggrin:

En anderen kan ik wel zeggen hoe ze de verpakking moeten patchen, dat is op zich niet zo lastig maar je moet al in de beginperiode van het verkering-stadium de patch invoeren en uitwerken en voet bij stuk kunnen houden, ook als dat betekent dat je betreffend exemplaar kunt verliezen. Als je iets goeds wilt moet je er ook wat voor over hebben.

Vergelijk het met mosc kaarten, daar zijn er ook genoeg van stuk gegaan voordat we het werkend hadden zoals we het graag wilden.:)

Het is wel wat vreemd om een vrouw/vriendin met een mosc te vergelijken, maar raar genoeg zijn er toch enkele belangrijke overeenkomsten.:biggrin:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
de 36 uur zijn al een tydje op..........maar de zonnebrand werkt wel........en wat de vergelijking met mosc kaarten aangaat: die kaarten gingen een voor een kaduuk, maar mijn vrouwtje doet het nog steeds na tevredenheid. mischien komt dit ook wel omdat ze nooit buiten komt en de gordijnen altyd dicht zijn. (snel de zonnebank verkopen)

groeten opeltje

 
Iemand vertelde mij dat als je het goed koud bewaard het ook lang mee gaat, er zijn ook eens mensen geweest die hun DVB Cam in de vriezer legde voor dat ze hem progde meschien ook een optie voor een onwilge Vrouw blijft ze lekker lang goed en het smaakt meschien ook nog als ze weer ondooit zijn

G.R Pecari zo maar tip

Ps: ik laat ze nog maar even liggen!!!!

 
Moet je me toch eens zeggen wat de PBM is van het Premium-pakket
Da's net als bij providers voor elke vrouw anders, dat moet je even uitproberen:)

@Opeltje, betreffende het stuk gaan had ik het ook over vrouwen in de verkering-tijd, je verliest nog genoeg vriendinnen voordat je de verpakking juist heb kunnen patchen, en als dat goed geluk is gaat je vrouw ook inderdaad niet meer vlug stuk, zeker is het feit dat gesloten gordijnen en een minimum aan contact met opstandigere modellen daarbij een pre is.

@Pecari: koud bewaren werkt ook, maar dan zul je zien dat je het premium pakket te weinig ontvangt, ik ken mensen die dat probleem hebben en dat is zelfs met bitmaps en patches niet echt meer goed te krijgen.:)

Ze blijven dus wel langer goed alleen heb je er zo weinig aan, dat kun je vergelijken met een autoupdate op de vrije kanalen.:biggrin:

 
Ik heb inmiddels een prima oplossing gevonden voor de klaagzangen van mijn vrouw!

Ik heb haar gepatcht met "The Sims" en "Snood", en vind het niet meer erg als ik lang achter de pc zit!

En als dat nog niet werkt kan ik de "age of metholigy" patch er nog overheen gooien!

(geef je vrouw een pc met leuke spelletjes, dat help enorm!)

:)

 
een "Counter-Strike" patch voor een vrouw is niet toepasselijk denk ik. Iemand die wilt proberen :biggrin:

 
Ik zou mijn vrouw terug willen brengen waar ik ze gehaald heb, maar helaas is ze buiten de garantieperiode ...

CU

Red

 
RedNeck, garantie is bij allemaal tot aan het altaar.

Dus het maakt niet uit of je ze van tevoren patched, dat is zelfs beter. Terugbrengen gaat niet meer, andere garantiemogelijkheden zijn niet voorhanden en downgraden kost te duur, dus je zult er mee moeten leren leven. :biggrin:

 
De overeenkomst tussen een vrouw en een Mosc?

Je kunt ze tegenwoordig beiden clonen.

Of je daar blij mee bent, is weer een ander verhaal.

Kan soms ook makelijk zijn.

één voor de afwas

één voor het strijken

één voor het stofzuigen

één voor het koken

En dan cloon ik er nog 7 voor de sex :)

 
Tjonge jonge....

Hoe krijgen jullie het weer voor elkaar.

Het begint met een zelfvernietigende DVD en het eindigt weer op sex.

(LOL)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan