Zelfvernietigende DVD

Wat heb ik nou weer fout gedaan?

T zijn ook altijd dezelfde die de schuld krijgen...

Niet eerlijk..

grr.

 
"Een zondebok is de beste oplossing voor een probleem!"

 
Ja kijk Mas3, nu niet gaan zeuren he! Ik kan al slechts zeggen dat ik het zelf schuld ben.

Daarnaast ben je moderator op dit board en dat brengt nu eenmaal zijn verantwoordelijkheden met zich mee, en aangezien jij de eerste was waar ik aan dacht (wat je op zich een eer mag noemen vind ik) mag je blij zijn hierover verantwoordelijkheid te nemen.

Of je het dan daadwerkelijk wel of niet schuld bent is daarbij van ondergeschikt belang! :biggrin::biggrin::biggrin:

 
flup, dat maakt het hier zo leuk joh.................

groeten opeltje

 
Gekken? Tssssk... de jeugd van tegenwoordig heeft geen respect meer voor de ouderen en verstandigen onder ons, dat blijkt wel weer.:biggrin:

En voor mezelf geldt:

a.) Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig, dat had je al lang moeten weten want je kent me al langer dan vandaag

b.) Ik gaf gewoon een politiek verantwoord antwoord en ik zie niet in wat daar gek aan is.:biggrin:

 
Ik snap niet waarom je een vrouw met een MOSC vergelijkt.

Neem nou een IRD of een CI module, daar zit tenminste nog een gleuf in..

 
heeft er nog iemand eenknappe mosc over voormij liefst niet ouder dan jaartje of 18 19

groeten motje

 
Originally posted by Black Tiger Gekken? Tssssk... de jeugd van tegenwoordig heeft geen respect meer voor de ouderen en verstandigen onder ons, dat blijkt wel weer.:biggrin:

 


En voor mezelf geldt:



a.) Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig, dat had je al lang moeten weten want je kent me al langer dan vandaag


 


-> Zo gek ALS een vliegtuig ja =)


 


b.) Ik gaf gewoon een politiek verantwoord antwoord en ik zie niet in wat daar gek aan is.
:biggrin:

 


-> nou ja, dit is gewoon jouw manier van denken. Heb je wel vaker last van
:biggrin:

Originally posted by Opeltje flup, dat maakt het hier zo leuk joh.................
Inderdaad brengt een goede sfeer mee

Originally posted by Satslope Neem nou een IRD of een CI module, daar zit tenminste nog een gleuf in..
Kijk BT dit is logisch denken :biggrin:

Originally posted by Motje heeft er nog iemand eenknappe mosc over voormij liefst niet ouder dan jaartje of 18 19
LOL HUMOR :biggrin:

 
Pfff.. niks logisch aan, in een vrouw zit ook een gleuf, en nee ik ben een vliegtuig, niet zo gek als een vliegtuig.

En men kan beter vliegtuig zijn dan zo gek als een deur zoals jij, jij kan alleen maar open en dicht, ik kan tenminste vliegen.:biggrin:

 
Dat het onderwerp van een dvd naar sex en daarna over het wel of niet dat iemand gek is springt,komt allemaal door jullie jeugd.

K'heb de boeken van Freud er op na geslagen,daarna nog met de beste man gebeld en we waren het allebei er over eens dat dit gebrabbel over onzinnige dingen voortkomt uit het gebrek dat jullie in je jeugd te weinig tv hebben mogen kijken!

De enige remedie in dit geval is een intensieve behandeling die meerdere maanden in beslag gaat nemen.

Maar of er nog hoop is,Freud keek zeeeeer bedenkelijk.

 
Niveau daalt stemming stijgt(hehehe)

Maar nu Mas3 de schuld krijgt,zie ik me genoodzaakt om toch een pluimpje uit te delen.

Waar zouden we zijn zonder onze Mas?

Als een ontvanger op tilt slaat?

Een programmer niet lekker werkt?

Onze "vraagbaak"on bereikbaar is?

En...laten we niet vergeten waar Mas voor staat:modificeerd alles subliem(b.v de bekende " G-writer")

Dit moest me even van het hart(gniffel,gniffel)

Gr Ghost.

 
Nou Goto, als de behandeling word uitgevoerd door een aantal zeer schaars geklede dames dan wil ik mij gaarne opgeven voor de terapie!! :biggrin: :biggrin:

 
Schaars geklede dames? Daar spreken we mijn onderwerp aan, zeg maar eens gauw waar ik me moet melden DRZ. :biggrin:

 
Tja...wat is schaars gekleed?

Bij de Islam is een vrouw zonder sluier al schaars gekleed maar daar zitten de heren niet op te wachten denk ik.

 
Gezien de meesten van ons niet tot de Islam behoren en zeker ondergetekende niet, valt dit inderdaad niet onder onze interpretatie van "schaars gekleed".

Naar mijn mening moet je dan toch echt meer richting de kruis-zone (denk aan een satkanaal) gaan denken om het eens netjes uit te drukken.:biggrin:

 
Wie weet wat ze onder die sluier dragen! :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Die vrouwen in Afghanistan e.o. laten de fantasie behoorlijk prikkelen.. hahahahaha

 
Gnagnagna.:biggrin:

Ja ik weet wat je bedoelt.... maar het maakt me niet uit hoor ik wil nog steeds weten waar ik me moet melden. En als dat in Afghanistan moet gebeuren is dat op zich ook geen probleem, alleen kun je dan op je vingers uittellen dat ik van jou dan graag tickets voor 2 personen ontvang.

Nee het is te ver om alleen te reizen, moet wat gezelschap hebben en buiten dat mogen tijgers niet zonder begeleiding.

Nee de begeleiding is niet mijn vrouw, da's een goeie vriend van me (handig dat die zich dan gelijk mee kan aanmelden) en anders een door mij nader toe te wijzen lieftallige en knappe dame, die dan in mijn verzorging en knuffelbehoefte kan voorzien.:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan