Zelfvernietigende DVD

Schijnt dat het ergens in de buurt van Irak moet zijn.

Deze therapie is in De USA helemaal hot en duizenden Amerikanen zijn al op weg naar deze plek om zich er laten te behandelen.

Meld je eens aan bij het vreemdelingenlegioen [leuk scrabble woord trouwens] inschrijving is gratis en als je geluk hebt krijg je er een noppes nada kostende trip naar Irak bij.

 
Snif... heb ik net geprobeerd.:grrr:

a.) USA wil mij niet omdat ik geen US citizen ben en voorlopig ook niet kan worden, gezien het feit dat ik dan eerst een visum moet hebben en daarna nog minimaal 3 maanden in quarantaine moet blijven aleer ik "los" mag en dan moet ook nog een begeleid(st)er gevonden zijn, overigens bleken de nodige inentingspapieren ook niet voorhanden.

b.) Vreemdenlingenlegioen wil me niet omdat ik geen vreemde meer ben en omdat ze daar alleen mensen en honden nemen, geen tijgers.

Een grom en woef van mijn kant achtte men onvoldoende om me in die categorie in te delen.

Men was wel nog bereid me in een afdeling S5 toe te laten, maar die afdeling bleek alleen intern te mogen functioneren, in elk geval zeker niet naar het Midden-Oosten te mogen, dus helaas weer...:sad:

Nog andere opties?

 
Laatst bewerkt door een moderator:
En dan per ongeluk een stukkie verdwalen.

Maar je moet wel opschieten, want ik geloof dat ze al begonnen zijn.

 
we kunnen je er ilegaal naar toe sturen gebeurt hier ook en het werkt nog ook en motje heb er nog wel een voor je van 91

 
Ook wel makkelijk is even een com of usb poort op je vrouw te solderen

Kun je zo maar effe haar eproms proggen

En als ze op de een of ander manier kwaad op je is dan flash je haar geheugen effe

Is ze na het flashen vergeten dat ze kwaad op je was :)

De reden dat vrouwen een gleuf hebben is dat daar een insteek module inpast

Makkelijk om te loggen En er zijn zelfs vrouwen die op 2 manieren gelogd worden :):):)

Alleen die 2e manier is een beetje riskant

Als haar klepje dichtvalt heb je kans dat je season kappot is (pijnlijke situatie voor de hobby-ist

 
Is ze na het flashen vergeten dat ze kwaad op je was
Ook hier moet je mee uitkijken dat je meteen het juiste type flashgeheugen neemt.

Want anders doet ze net als bij telefoonkaarten de fuses kortsluiten en overburnen en kun je de flash niet meer benaderen.

Dan zit je dus met een kwade vrouw totdat de timer is uitgewerkt en gezien ze die dan vrij zelf kan instellen is dat een niet wenselijk iets.:)

 
Het zou wel leuk zijn om er dan een soort van flash met submenu's er in te programmeren.

"als ik tweemaal met mijn vingers knip dan ben je stil"

"als ik driemaal met mijn vingers knip is je geheugen gereset"

"als ik viermaal met mijn vingers knip dan................" (vul maar in hehehe) :biggrin: :biggrin:

 
@drz

In Iran hebben ze tegenwoordig al wet-burkha verkiezingen...

 
@ satwalker,

"De reden dat vrouwen een gleuf hebben is dat daar een insteek module inpast ", hahaha echt lol, eigenlijk nooit bij stilgestaan, heb hier nog een oude aston 1.05 liggen, vanavond maar even kijken of die past, hoop maar dat er in de loop der jaren niet te veel speling in die gleuf ontstaan is anders graag even advies hoe ik er een dubbel ci slot van kan maken.

Boets

 
Hmm, ik ken vrouwen waar je wel 8 modules in kunt plaatsen, maar volgens mij is het dan handiger om er een complete ontvanger in te schuiven omdat je dan minder last heb van alle kabels! :)

 
Tjonge zeg, niveau daalt ,stemming stijgt!! :biggrin:

 
ik heb dr liever een van 19 hoor is ongeveer mijn leeftijd namelijk

maar een paar jaar verschil geef nie maar dat is antiek

groetjes motje

 
@ boets

hoop maar dat er in de loop der jaren niet te veel speling in die gleuf ontstaan is anders graag even advies hoe ik er een dubbel ci slot van kan maken.

Ik kan mij nog herinneren dat in de eerste digitale irdeto ontvangers nog een irdeto cam zat

Die zijn groter van formaat dan de pcmcia modules

Probeer die eens met een alsas patch

Heb je virtueel ook alle coderingen in 1

En is de speling in de gleuf weer opgelost

En anders wiggen gebruiken dan houd je de module ook wel klem hihi

(-|-)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan