4500 ijsstokjes besteld....

Mooi man, ziet er echt goed uit.  :aanbid: :aanbid: :aanbid:

B.

 
@BT, ik ben er nog lang niet! :biggrin: 

@Boets, iets voor Rijsbergen? ;)

 
Is ingediend bij bs Rijsbergen...

Next step, colors.



 
Hij is echt super prachtig geworden vind ik. Knap stukje werk! (Y)

Succes met de presentaties!

 
Niet knap genoeg, bij de eerste presentatie afgelopen morgen ben ik niet door de voorselectie gekomen.  :achja:

Er was wat opbouwende kritiek over het hoe en waarom, ik ga hier de tips weer uit halen voor de volgende presentaties die ik nog te gaan heb.

 
Pardon?????????????????????????

Sorry, maar ik heb hem dus gezien inclusief kleuren. Ik begrijp totaal niet waarom dit niet eens door de voorselectie is gekomen.  :confused: :confused:

Vaag hoor, want het is prachtig gemaakt!

 
De reden dat hij bij deze buurtschap niet door de voorselectie gekomen is dat is omdat hun 8 jaar geleden zeeslag gemaakt hebben, ook iets met boten en kanonnen, maar dan totaal anders.

Tevens was er een probleem met de figuratie, het te vertellen en uitbeelden van het verhaal duurt te lang. 

Maar niet getreurd, ik heb nog een stuk of 5 presentaties te gaan. ;)

 
Ah oke, ja dat ziet er ook wat piraat achtig uit dus dan kan ik me er wel iets bij voorstellen.

Dan is er bij een ander buurtschap misschien nog kans.

 
Kans is er altijd, maar heb je ooit wel eens van de gunfactor gehoord?

 
Als je merkt dat jou gunfactor tot beneden de 25% komt, waar begin je dan aan?

Je uitsloven voor een geweldig maakbaar object en al voor de zoveelste keer niet of nauwelijks geselecteerd.

Neemt niet weg dat het ook je hobby is en dat moet je zeker koesteren.

Als ik jouw ontwerp vergelijk met de opgestapelde boten dan begrijp  ik absoluut niet het argument dat dat 8 jasr geleden ook al enigszins aan de orde was. Welke bewonderaar heeft dat nog in het geheugen en trekt die vergelijking

Of zaten er leden van die stapelboot in de beoordeling. ??

Hoop dat je meer succes hebt bij de overige sessies want eerlijk is eerlijk het is een geweldige "magnum" geworden.

Hoe gaaf zou die niet worden op formaat vol met contrasterende bloemen.

 
Ik heb zeker al eens van een gunfactor gehoord.

Dat gezegd hebbende ben ik het ook helemaal met The Matrix eens! Kan er niets aan toevoegen.

 
@Matrix en @Black Tiger, bedankt voor jullie waardering!

Matrix ik ben al tot 2 keer toe in de 50% gekomen, 1 keer bij de beste 2, en vorig jaar heeft men 2 avonden gediscussieerd over het idee wat ik toen had, en ben het op een haar na geworden.

Ik krijg ook al opmerkingen dat ze zien dat ik aan het groeien ben, en ja dit is intussen een hobby geworden, niet alleen dat maar ook een mate van ontspanning, als ik daar een middag mee bezig ben dan vergeet ik alles om me heen, en dat alleen al doet me goed. ;)

Ik ben begonnen met een tekening, en daarna heb ik mezelf gestort op het maken van een model wat me steeds beter afgaat, dus ooit...

Maar kijk maar eens hoe het (bijna) eindresultaat is!!!





 
Ik had deze al gezien, maar blijf het geweldig vinden. Zou het ook na afloop ergens een leuk plekje geven in de woning als ik jou was.

 
Dat gaat niet passen joh, zoals hij er nu staat is hij schaal 1:10!  :cool:

 
Ach dan zet je hem toch op de vensterbank voor een groot venster. :biggrin:

 
Ja duhhh, as dinsdag 18 december ken ik het vrouwtje hier 30 jaar, de dag ,18-12-1988, dat wij elkaar de eerste k.. gaven , 30 jaar geleden.

dit ga ik dus echt niet doen, ik mag al blij zijn met die boom die nu binnen staat... :biggrin:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Rekenen is niet mijn sterkste kant maarrrrrrrr18-8-1988 dan ben je nu 4 maanden te laat en dan aankomen met een ? ipv ? of een ?? of jaja

 
Oeps foutje, loop al 3 weken met een zieke kop rond, moet idd 12 zijn.

Maar dan krijg je wel een rekensommetje terug, 18-8-1995, dat was onze????

Dus...

 
Het wordt steeds spannender, 1 buurtschap waar ik mezelf ingeschreven heb beoordeelt de inschrijving via e-mail, de manier waar op, en de fot of tekening die doorgestuurd is.

Ik krijg vandaag bericht dat ik die voorronde gehaald heb en dat ze 29 december uit de beste 3  gaan kiezen, en tja, dan 4 januari als je nummer 1 geworden bent dan mag je het ontwerp komen laten zien aan alle leden! 

Pfoeh, is weer een % kans.....

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan