4500 ijsstokjes besteld....

Koop ik mini magnums voor de kleinkinderen, zitten er verdorie geen stokjes aan.  :achja: :biggrin:

Freggel1 succes met de beoordelingen.

 
Ik heb nog een halve doos over @Matrix. :biggrin:

Maar weer een buurt die hem niet gekozen heeft.

Nog 4 te gaan.

 
Nee hoor helemaal niet, positieve opbouwende kritiek is leerzaam en handig voor een volgende keer, ik wordt hier alleen maar sterker van. ;)

 
Net weer een presentatie gehad, reacties positief, wachten op de uitslag morgenavond.

Het plaatje was duidelijk genoeg.

Zo en dan nu naar het land van Boets!!! 

Alleen jammer dat de kofferbak net 5 cm te laag is, de boot kan er net niet in.



 
Vanavond 2 erg leuke en gezellige presentaties gehad en bij beide het commentaar dat hetgeen wat er nu al staat héél erg knap gemaakt is. 

In de loop van deze week de uitslagen.

 
Zucht....

Gisterenavond de uitslag gehad van de 2 presentaties die ik afgelopen dinsdag gedaan heb, negatief...

Grrrr..... 4 maanden arbeid, maar niet getreurd, morgen nog 1 keer, en dan op naar het volgende jaar!!! 

Weer een hoop bijgeleerd, wat hun zal leren!

Hasta la Vista. I'll be back! :biggrin: 

 
Zojuist de laatste presentatie gehad, en, het kan een spel zijn, maar zodra de maquette onthuld werd kwam er een Wow....

Het verhaal er bij verteld, opwarming, niet alleen de aarde maar ook het zeewater, met als gevolg, Bleeching.

1 kant vol met leven de andere kant donker en dood, scubadivers die daar zwemmen, en aan het onderzoeken zijn of en hoe dit nog te redden is???? 

Echt, dit is zo leuk om te doen! De reacties, de vragen, en de opmerkingen...

Ik hoop dat ik deze keer de goede keuze gemaakt heb, want in de week die tussen deze en de andere presentatie zat heb ik een keuze gemaakt.

Ik had nog een optie die klaar staat, een idee wat ik afgelopen winter gemaakt had. 

.  ( niet alleen kijken, maar ook luisteren, het geluid wordt toegevoegd aan het beeld van het idee.)
Foto's van dit ding heb ik, maar deze laat ik nog niet zien, eerst even de uitslag afwachten aanstaande dinsdag! 

 
Thanks! Het moment komt ooit een keer....

 
Geen van de 2 ideeën zijn gekozen, maar ik geef de moed niet op, het volgende idee is al weer in de maak. :biggrin:

Ik heb alleen nog een 2000 ijsstokjes over, dus als er iemand is die nog ijsjes wil gaan maken?

 
Next plan...  :biggrin:





 
Morgenmiddag nog 1 presentatie bij een buurtschap die in de eerste ronde niet gekozen heeft, en een tweede ronde houdt. 

Ik ga eens met het idee wat ik vorig jaar had bij hun op bezoek, met de achterliggende gedachte dat dit vorig jaar net niet de winnaar geweest is bij mijn eigen buurtschap (nummer 2).

.

 
Bloemencorso Zundert dit jaar slechts een praaltrein met 50 wagons. ?

Als dat geen succes wordt dan word je gepiepeld.

Succes

 
@Matrix, aan het eind van deze middag krijg ik de uitslag, de presentatie, tja, ik had 20 minuten, maar ik was eigenlijk al meteen klaar toen ik het idee onthulde.

Men zag het plaatje meteen, dus ik vertelde er nog wat dingen bij, de details die er nog op en bij moeten, en een ritje naar een plaats waar zo'n locomotief staat. 

 
Klaar voor dit corsojaar, vandaag weer niet gekozen, wel een goede feedback gehad, met hier en daar een paar puntjes die ik niet helemaal begrijp.

Ik ga dit hier niet verder uitleggen, ik ga de knutselspullen even aan de kant zetten, en denken naar iets anders.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan