Ik zal me er ook eens mee bemoeien. Ik heb tenslotte de nickname SuperDJ!

Sinds een paar maande beschik ik over de Bose Quit control 30 wireless. https://www.bose.nl/nl_nl/products/headphones/earphones/quietcontrol-30.html
Zeker niet goedkoop, ik zou ze ook niet gekocht hebben, ware het niet dat ik een nieuwe telefoon uit mocht zoeken, maar de "oude" was nog goed. vandaar de keuze voor wat anders.
Het draagconfort is gewoon erg goed en alhowel het oordopjes zijn, klinken ze als een goede koptelefoon. Veel bas, en ook de hogere tonen zijn goed hoorbaar, ondanks dat ik al aardig bedrijfsdoof begin te worden.
Maar het grote voordeel zit hem in het traploos weg kunnen filteren van omgevingsgeluid. Werkelijk heel bijzonder. Als je op straat loopt en er is herrie van verkeer, zet je het verkeer zachter, in plaats van de muziek harder.
Dit werkt ook goed in een industriele omgeving, je zet zo de machines om je heen uit! (althans het geluid dan).
Nadeel is wel dat het soms ronduit gevaarlijk is, je moet echt de moeite nemen om om je heen te kijken voordat je oversteekt, je kan je oren dan niet vertrouwen.
En, oh ja, er zit ook een microfooon in, bellen gaat dan ook prima!