800 se

pikkie;232370 zei:
Nee gaat niet goed maar dat is wat anders, ik ben nog ff stoeien geweest op de vrije HD zenders perfekt geluid en beeld op de betaal zenders geluid en blokbeeld en bij geen geluid perfekt beeld ......maar vriend matrix hij gaat nog niet in de kliko..

ik heb dezelfde ontvanger maar inderdaad bij hd beelden daar heb ik wel geluid maar soms storingen in het beeld ,ik heb ook al diverse image erop gehad maar het blijft overal hetzelfde met een koeling erop bljif die het wel beter doen,dus misschien word de ontvanger te heet.moet harder werken bij HD uitzendingen het rare is ik heb ook een Skybox die helemaal niks kost maar het 10 x beter doet ,mooi beeld geen storingen en goed geluid .
 
sommige hd zenders wel geluid andere niet... Druk eens op de audio knop op je AB of op de rode zodat je in audio menu komt. Dan eens stoeien met downmix aan en uit (rode knop). Wellicht dat het helpt ;)
 
Eendenteam het is heel raar welke immage je ook probeert het is gelukkig maar een porrel box dus wordt alleen op getest.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan