@Maison: In je eerste posting kwam je toch wel enigszins natrappend over.
Je doet alsof je alles weet, maar klaarblijkelijk is dat niet zo want het is niet alleen de isp die ze aanpakken en de site laten verwijderen, en hups je zet hem elders op.
Dan blijf je verplaatsen, ze sluiten nu ook al V3 links en da.ru links en van linken en redirecten heb ik ook genoeg verstand bijvoorbeeld.
Maar als admin van Satelilte Fun, die in de goede tijd 8x van server verjaagt is, waarvan verschillende keren ondanks redirects/links, wordt het op een gegeven moment een beetje lastig om nog vrije providers te vinden of goedkope, waar je ook nog php en mysql krijgt, ga maar eens op zoek.
Daarnaast weet ik uit ervaring dat C+ bij -alle- providers waar ze om afsluiting verzoeken, ook verzoeken de database en de naw gegevens van de huurder te verstrekken.
NAW kun je dan fake invullen, maar sommige providers geven zonder meer dan die database uit handen en hups.... je ip is bekend.
Als laatste is het zo dat ze zeker niet alleen de isp's onder druk zetten, want sommige isp's laten zich niet onder druk zetten als de klant een dedicated server huurt want dat zijn leuke inkomsten voor hun.
Ze proberen dus ook telkens om degenen die achter zoiets steken persoonlijk aan te pakken. En je kunt er van uit gaan dat ook zonder satfoto's ze genoeg gegevens hebben en uiteraard waren er ook mensen van C+ gewoon als "bezoeker" aanwezig dus ook zo krijgen ze wel te zien hoor.
Maar aan een kop kleeft nog geen adres.
Hoe dan ook, ze pakken je dus ook persoonlijk aan en ze hebben tijd genoeg gehad (het is niet voor niets zo rustig geweest met C+ het afgelopen anderhalf jaar) om voldoende bewijzen en informatie te verzamelen.
Dat het nu plotseling na de satdag zo gewijzigd wordt, is omdat er informatie door naar buiten gekomen is.
C+ zei op het laatste moment af (ja die zouden ook komen met een stand) op last van hun juridische afdeling.
Daar is toen door bepaalde mensen een gesprek mee aangegaan om te vragen waarom dat plots gebeurde (terwijl ze nog nooit eerder afgezegd hadden) en daar kwamen dus een aantal redenen en nog wat meer belangrijke info door naar buiten.
Dit staat ook heel duidelijk te lezen in de sticky van Duck dus ik vraag me eigenlijk af of je die uberhaupt wel gelezen hebt, omdat je aangeeft niet te begrijpen waarom dit net na de Satdag opeens gebeurd.
Duck zit dedicated, en Duck is ook al x keer verhuist van server, je wordt het op een gegeven moment ook moe en de mensen achter Duck hebben ook een beroep en hebben ook geen zin om voor de rechter te getuigen.
Daarom vind ik ook dat men dit soort opmerkingen niet moet maken. Als iemand het niet leuk vind, dan zijn er nog boards genoeg, ja ook in het buitenland maar daar zijn weer andere organisaties en ik weet niet of je de hoogte van de boetes al eens gehoord hebt van bepaalde opgepakte mensen.
Hoe dan ook, het staat iedereen vrij om het zelf te gaan doen en dan ook zelf alle gevolgen, serververhuizingen en wat dies meer zij te mogen ervaren en alles weer op te zetten etc.
Kan men dat niet of wil men dat niet, voor welke reden dan ook, moet je ook niet gaan mauwen vind ik.