@Tpower
Op de laatste regel die je schrijft ga ik nog eens helemaal niet in want grotere onzin dan dat kun je je niet bedenken. Onderaan het board staat ook nog een banner hoor.
Heb jij ergens een board zonder banner gezien? Verder heeft het totaal niets daarmee te maken, en of die nu nog jaren blijft staan of morgen weg is, doet verder nergens iets aan af.
Je lijkt wel een bekende, die schijnt ook een probleem te hebben met die banner, maarja, ga ik effe verder niet op in.
Het is ook niet Duck die zonodig met C- op een dag wilde gaan staan, schijnbaar heb je het hele verhaal niet begrepen of onvoldoende aandachtig gelezen (wat me eerder lijkt).
1.) Het is gebruikelijk dat op de satdagen een stand van C- komt.
2.) De satdag is georganiseerd door de UDSB en Duck, waarbij je dus eraan moet denken dat er in de UDSB veel boards zitten en Duck er maar eentje is, bij de UDSB open dagen wordt C+ altijd uitgenodigd, zij zijn officieel provider en daar is niets mis mee.
3.) Net door de goede samenwerking i.v.m. deze dag zijn er door een aantal belangrijke mensen vragen gesteld aan belangrijke mensen binnen C+ waarom er onder druk van de juridische afdeling op de laatste dag werd afgezegt en hierdoor kwam de nodige, en voor Duck bijzonder vervelende, informatie naar buiten.
4.) Duck kiest eieren voor zijn geld en besluit een ander beleid te gaan voeren waardoor er toch nog heel veel gaat kunnen, maar waardoor ze niet meer in 1 naam genoemd worden met illegaliteit.
5.) Ruilen van keys kan ook per pm, dat hoeft niet publiekelijk.
Vooral punt 1 t/m 3 staat overduidelijk in de verklaring van Duck.
Vroeger is nu niet, wetgevingen worden strenger, de aanpak ook, je vind op vrijwel geen enkel door NL mensen onderhouden forum nog keys. Is ook onzin, keys zijn voor vrijschakelaars en komen pas op de laatste plaats bij het leren van de techniek.
Techniek gaat weer besproken mogen worden maar jullie hebben gewoon absoluut geen geduld en denken dat alles in 3 dagen geregeld kan zijn, nou zo werkt het dus niet!
Heeft ook niets met het overdragen van Duck te maken.
En de originele Duck houdt Duck ook nog altijd in de gaten hoor. Lig daar nu maar niet wakker over.
Maar gun Duck ook even de tijd om uit de hektiek te komen en tot rust te komen en dan even te bezien hoe verder en wat er toegestaan kan worden.
@Algemeen
Er zijn ook veel te veel topics hierover gestart, ik snap niet dat mensen dit niet gewoon in 1 topic kunnen bespreken, nee ieder moet zijn eigen draadje hebben.
Er zal best wel weer over techniek en etc. gesproken kunnen worden maar de users moeten eens eerst leren geduld te hebben, Rome is ook niet op 1 dag gebouwt en diegenen die het hardst mauwen zijn over het algemeen ook de grootste downloaders.
Daarmee spreek ik niet over jou maar over het algemeen dus.
Maar er is ook heel veel gemauwt bij de omslag van Satellite Fun, er is nog meer gemauwt toen sat4all dezelfde omslag maakte, alleen hebben ze het daar wat dat betreft wat strenger aangepakt en dat heeft zijn voordelen gehad (minder geneuzel over de verandering) en bij Duck staat de discussie open omdat Duck altijd vrijheid gepreekt heeft.
Maar je kunt in de huidige samenleving gewoon niet bijven doen wat je graag wilt doen. Dat gaat gewoonweg niet, eens moet iedereen wel dingen doen die voor anderen minder leuk zijn en deze keer is Duck aan de beurt.
Daarom ben ik van mening dat degene(n) die het hier niet mee eens zijn dan zelf maar eens lekker een vrije site op moeten zetten, maar nee, dan krijg je argumenten als "geen tijd", "ik heb ook maar een normaal beroep", "ik weet er niet genoeg van" en nog een doos van soortgelijke onzin.
Toen ik begon met de Atilla site wist ik er ook geen neut van, maar las je begint komen er altijd wel mensen helpen om het samen groot te maken.
Zo is elk board begonnen, ja ELK board. Dus die onzinargumenten willen we niet horen.
Iemand die denkt het beter te kunnen moet dat hier niet uiten, maar moet het DOEN. En dan spreken we ons wel weer over 2,5 jaar als je dan nog bestaat.