Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Black Tiger;231590 zei:De vraag is hoe hoog vloog dat ding en was het hun in eerste instantie ook wel duidelijk dat het om een passagiersvliegtuig ging. Het waren rebellen heb ik begrepen.
Next to that... welke maatschappij gaat er nu ook over de Ukra?ne of eender welk land wat in staat van oorlog verkeerd vliegen?
* Ondanks de onrust in het oosten van Oekra?ne, mocht het vliegtuig gewoon daar vliegen. Er wordt vaker boven conflictgebieden gevlogen.
Dan waren die er wel erg snel bij... geeft toch een beetje te denken...* De separatisten zeggen de zwarte dozen van het vliegtuig te hebben overgedragen aan Rusland.
Boeit niet, dat is niet buiten reikwijdte van de raketten. Er zijn eerder toestellen daar afgeschoten. In dat geval hadden luchtvaartmaatschappijen al hun conclusies moeten trekken.Er was een vlucht verbod tot 7km boven Oekra?ne de betreffende vliegtuig en ook vele andere toestellen vlogen hoger dan 10km.
Ja dat klopt, alleen doen ze dat niet allemaal.Maar dat betekent dat de planes bijna nergens meer kunnen overvliegen , Iedere mallotige groepering kan waar dan ook passagiers vliegtuigen neerknallen.
Is me allemaal bekend, maar niets mee te maken. Eurocontrol c.s. regelen geen raketten en maken daar ook geen corridors voor vrij. De IATA is ook niet alwetend.n het geval van de Oekraine had IATA bepaald dat vanaf 7,5 km de route veilig was en dus vlogen veel maatschappijen er ook op.
En dat is een punt waar geen enkele vliegtuigmaatschappij omheen kan. De controllers bepalen de vluchtroute niet, de maatschappijen dienen die van tevoren in en kunnen er dus ook voor kiezen een omweg te maken, zoals nu ook in overgrote mate gebeurt (zelfs kort er langs, dus het kan wel degelijk).Black Tiger zei:Maar hier dus wel en ze hebben al eerder op vrachtvliegtuigen geschoten dat was bekend.
Juist om die redenen vloog o.a. British Airways en notabene ook Air France waar KLM mee samenwerkt, niet meer over de Ukra?ne.
Exact. Ik gaf alleen maar aan dat dit niet had hoeven gebeuren, men kan ook buiten organisaties als de IATA om andere keuzes maken, zoals bepaalde maatschappijen deden.En die komen niet meer terug, vracht vliegtuig of niet zoiets had nooit ,mogen gebeuren.