Ai

Babar-bier? Met honing? Hmmz.. klinkt interessant. Of het zoet genoeg is voor mij wens ik dan wel zelf te bepalen, waar is het verkrijgbaar? :biggrin:
Hoi BT.

Ik koop het bij "De Bierkoning", Paleisstraat (achter de Dam), in Amsterdam.

Groetjes,

Bones

 
Oef, dat betekent dus dat ik naar een speciaalzaak zal moeten. Maar het is wel zo zoet als normaal donker bier? Of nog zoeter of minder zoet?

 
Als jij er nu ook komt dan kan Bones dat bier meebrengen.

 
Maar het is wel zo zoet als normaal donker bier? Of nog zoeter of minder zoet?
Hoi BT.

Het is heel anders van smaak, het is blond bier en het smaakt naar honing.

Het is dus even zoet als honing; ze hebben ook een speciaal glas voor Babar, dat glas ziet er net zo uit of het glas beslagen van de kou is (je kan er ook niet goed doorheen kijken)

Volgens mij is Babar 8 of 9%.

En freggel's vraag beantwoord ik graag: als je ook komt op de after the snow party neem ik het voor je mee.

Groetjes,

Bones

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 10:27 uur ----------

Dubbelpost

Klik op onderstaande link.

http://www.chronique-biere.com/2009/08/biere-babar-blonde-au-miel.html

Groetjes,

Bones

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 10:34 uur ----------

Sorry, weer een dubbelpost (ik zag net op het etiket van mijn vorige link dat ze het ook Barbar noemen, dus heb ik even verder gezocht)

klik op onderstaande link

http://eten-en-drinken.infonu.nl/bier-en-wijn/24821-barbar-honingbier-voor-krijgers.html

Groetjes,

Bones

 
Zeg eens even,alleen de naam bier,doet mij weer van de stoel herrijzen,bij kan ik nu terecht ?

Het schuim staat me al aan de lippen,maar eerlijkshalve het Belgische Bier is en blijft het aller beste.

gezondheid samen.

Salu

 
het Belgische Bier is en blijft het aller beste.
Helemaal met je eens!

Groetjes,

Bones

 
Nou Cuizenier, dan moeten we binnenkort maar eens gaan beginnen. Eerst nog even zoeken waar we hier bij ons zo Babar dingens kunnen krijgen en anders beginnen we gewoon aan een soepkom gevuld met Westmalle met Grenadine.:biggrin::biertje:

 
Hoi BT.

Ik was net even in de Lidl in Muiden; je koopt daar 4 flesjes Barbar (zit in een karton) voor €4,99

(ik blijf het vreemd vinden dat ze het soms Babar en soms Barbar noemen)

Groetjes,

Bones

 
Muiden is me wat te ver. Ik was gisteren in de Lidl maar natuurlijk weer vergeten te kijken.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan