Alternatief voor FTD

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Wauwwwwwww


Ik begreep er niks van ik klikte op de link en gelijk kom je in het bestanden overzicht.

Werkt idd supersnel, maar wat ik grappig vond was de posting in topic

PDA----> LIKE BIG HARD COCKS? THEN JOIN FTDWORLD

Maar dat ligt niet aan het programma maar aan de poster.........
 
Ik dacht al wat zit dat rolletje drop toch in de weg :)
Maar een strak programma is het wel.
 
Dacht eerst aan een grapje maar dit is echt super.

Wel benieuwd of je krijgt wat je wilt, zocht naar de film loft die is nog nergens te vinden en hier wel dus even kijken wat ik nu binnen krijg hahaha
 
Complimentjes crazymotha!!

Inderdaad staat er erg veel voor mij zeer interessant spul.
Waar ik bv lang naar uitgekeken heb.
Tof!

Grtz.
 
Jammer is dus niet de 2010 versie van Loft maar de versie uit 2008, dus info klopt helaas niet.
 
Jack,

De info die er staat wordt door de poster zelf geplaatst, er zijn af en toe grappenmakers bij.

Zolang Loft 2010 nog niet op DVD is verschenen is de kans heel klein.
 
Inderdaad zitten er grappenmakers tussen!

Want eentje die ik binnenhaalde zat wat heel anders in dan de beschrijving.

Grtz.
 
Kilroy;214654 zei:
Want eentje die ik binnenhaalde zat wat heel anders in dan de beschrijving

Was dat toevallig Turbo - New Kids?
Daar zat namelijk een maffe zwart wit Duitse film in, kwam ik achter toen ik hem binnen had en later las ik pas dat de poster het als 1 April grap bedoelde.
Maar hij wist ook niet van ophouden en bleef hem maar als spot plaatsen.
Kreeg echter ook flink wat in het New kids stijl naar z'n oren geslingerd. :biggrin:
Verrekte M.....!! :biggrin:
 
Nee, het was wat anders.
Maar een paar andere waren wel helemaal OK.
Ik weet dan ook niet of de spotter niet naar de inhoud heeft gekeken, of dat hij het moedwillig heeft gedaan.
Het is overigens in het verleden op andere sites ook wel gebeurd, dat moedwillig werd verziekt.

Grtz.
 
Het razend snelle is veranderd in een slakkengang, gaat deze site ten onder aan het succes???
 
Je hebt spotnet toch nog, die werkt nog wel snel en daar staat exact hetzelfde :)
 
ja dat klopt wel maar die heeft wel enkele narigheden, Als je bv in de link naar de website gaat voor info dan moet je donders goed opletten dat die in een window van spotnet opent , ik klik daarna meestal op de verkeerde X en hoppa uit het programma

Fotoos zijn soms minimaal , en vergroten niet als je er overheen muist.

Voor de rest idd identiek !
 
Even een stukje van het bericht die de makers van spotplanet hebben geplaatst inzake de traagheid:

Eergisteren was www.spotplanet.org een groot succes, zo een groot succes dat we gisteren een klap kregen. Onze server had moeite om iedereen aan te kunnen. We zullen niet voor niets Piraten zijn door direct actie te ondernemen. We hebben per direct een nieuwe server besteld, betaald, en hij is er al, vanavond en vannacht wordt ie door onze adviseur en nestor Bullcat ingesteld en werkend gemaakt. Vanaf morgen draait het weer als een tierelier, zeker weten!!

Hopelijk kunnen we van de week van onze noodserver over naar de definitieve als het gaat om PiratesPlanet zelf. Als dat eenmaal zo ver is dan is het de bedoeling om daar in ieder geval de services op te gaan zoals je hier kunt zien
 
De nieuwe server is inmiddels operationeel!
Alles werkt weer als eem trein.
 
....FTD World die lekker werkt.

Komt allemaal wel goed.
 
Prima allemaal!

Maar nu pakt staatssecretaris Teeven (VVD) illegaal downloaden aan.
Hij past een civielrechtelijke maatregel toe zodat mensen en bedrijven voor de rechter gesleept kunnen worden.
Dus precies zoals Kuik steeds gedaan en gevraagd heeft.
Dus veel succes.

Grtz.
 
Kilroy , niet zoveel onrust zaaien kerel, half verhaal, downloaden wordt juist (nog) NIET aangepakt.



Staatssecretaris Fred Teeven (Justitie, VVD) gaat aanbieders van illegale films, muziek en software harder aanpakken en wil daartoe het downloaden van auteursrechtelijk beschermd werk uit “evident illegale bron” onrechtmatig verklaren.

Er komt geen boete op het downloaden van illegale software voor thuisgebruik. De handhaving richt zich bovendien op websites en diensten en niet op consumenten die beperkt bestanden up- en downloaden, schrijft Teeven.

Downloaden is al geruime tijd onrechtmatig voor games en andere software, maar dat gaat nu ook gelden voor bijvoorbeeld films en muziek, schrijft Teeven. Met het onrechtmatig verklaren kunnen rechthebbenden makkelijk afdingen dat een illegale aanbieder zijn diensten staakt.

Rechtmatig gebruik van auteursrechtelijk beschermd werk moet ook in de digitale wereld de norm zijn, schrijft Teeven. Er komt geen zogeheten three-strikes wet die Frankrijk en Engeland hebben ingevoerd om gebruikers van internet af te sluiten.

Burgerrechtenbeweging Bits of Freedom reageert sceptisch op de aanscherping van de regels. “Alhoewel de staatssecretaris anders doet voorkomen, zijn de plannen uiteindelijk gericht op de repressie van individuele internetgebruikers. Er zijn nu namelijk al juridische mogelijkheden om commerci?le verspreiders aan te pakken via de rechter, zonder een downloadverbod.”
 
Voor ook dit topic, wat eigenlijk gaat over alternatieven voor FTD, uitloopt op een discussie die gaat over het al dan niet illegaal downloaden, lijkt het mij beter hier een nieuw topic over te starten.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan