Alternatieven voor FTD!!

Allemaal maar even Spotnet downloaden als alternatief.
Helaas het is niet anders :(
 
Er zijn toch nog andere sites genoeg online?
 
Klopt die zijn er nog genoeg, maar voor hoe lang? ze stoppen momenteel bij bosjes.
En Spotnet is een redelijk alternatief
 
Spotnet daar deed ik nog niets mee, maar ik heb het hier toch maar eens ge?nstalleerd.
 
Er zijn inmiddels filters gepost voor Spotnet die net als in FTD alle rubrieken laten zien.
Zoals DVD, MPG, Programma's etc. Erg handig, het is een xml bestandje die je moet vervangen.

Vervang het bestand filters.xml in de map C:/ProgramData/Spotnet door deze.

Even zoeken op de tekst: Filters In Spotnet als in FTD

Ene.. inmiddels is Spotnet 1.56 uitgebracht!
 
Spotnet is een redelijk alternatief van FTD maar werkt wel wat langzamer, duurt langer voor iets open gaat en nadeel is weer als je een taq aanmaakt je echt alles krijgt, je kan dan niet filteren zodat je geen bv. ebooks of zo meer ziet in die taq of in het hele overzicht.

Of je moet een taq echt 1 voor 1 zelf gaan aanmaken.
 
crazymotha;213769 zei:
Er zijn inmiddels filters gepost voor Spotnet die net als in FTD alle rubrieken laten zien.
Zoals DVD, MPG, Programma's etc. Erg handig, het is een xml bestandje die je moet vervangen.

Vervang het bestand filters.xml in de map C:/ProgramData/Spotnet door deze.

Even zoeken op de tekst: Filters In Spotnet als in FTD

Ene.. inmiddels is Spotnet 1.56 uitgebracht!

Bedankt Mota, maar bij mij staat de xml in
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
Als toevoeging.
 
en bij mij is ie te vinden in:
C:\gebruikers\All users\spotnet


Windows 7 64b
 
Naast Spotnet wat erg leuk is bestaat er ook nog NZBLeecher en dat progje bstaat al veel langer.
Of gewoon zoeken in google ;) ik ga niet de bekende weg vermelden.

ok zijn er fora die alleen beschikbaar zijn voor genodigden.
 
Spotnet 1.5.6 Automatiche Install FTD Look is nu te downloaden bij FTD.
 
Voorheen had ik niets met dit programma gedaan, maar na wat leeswerk, en wat knutselen werkt het reuzehandig!

Zelfs het downloaden gaat via spotnet. :biggrin:
 
Zojuist spotnet erop gezet, alle wachtwoorden ingevuld enz, zoek ik voor een kennis iets, komt er niets naar voren...
Overigens met newsleecher ook niet.

Van de week is mijn harddisk gecrashed, en heb er een nieuwe ingezet en window7 7 er weer compleet nieuw op.
In tegenstelling tot ervoor, op aanraden nu Avast virusscanner erop gezet, zou het daarin zitten misschien ?

Als ik avast uitschakel, wil het nog niet, dus tja, ik weet het even niet meer....
 
Ha Matrix,

Inmiddels wat verder, newsleecher vind het wel, spotnet niet!
Ik moest inderdaad in avast iets uitzetten, die blokkeerde de newsleecher poort, 119 ....

Een oom vroeg me, heb je Katie Melua, en spotnet vind hem nog steeds niet, en newsleecher wel!

De nieuwe posts op spotnet worden wel bijgewerkt, schiet mij maar lek ........
 
bij mij vindt spotnet een pagina vol van deze dame

Ik heb microsoft security essentials geinstalleerd , bevalt me prima
 
Op FTD staat een spot aangemeld met files om de filters in Spotnet om te toveren in een FTD stijl.
Zie FTD nummer: 1495136
Spot heet: SpotNet Filters FTD Style V.1 met Uitleg

Heb nu zelf ook Spotnet geinstalleerd, heeft wel NET Framwork 4 nodig om geinstalleerd te kunnen worden, althans hier wel in Windows 7.
Aangemeld met mijn eigen payserver en werkt meteen perfect, je kan zelf de download knop zo zetten, zodat hij meteen de NZB opent in je leecher.
Helaas jammer dat het nodig is, maar het is een prima vervanger voor FDT.
 
Zo als de meeste ben ik ook op zoek naar programma's ter vervanging van FTD.
Nu kwam ik BEARSHARE tegen, het werkt natuurlijk niet zo goed als FTD. Maar ik wilde jullie de tip niet onthouden.

Ik vind het jammer dat de downloadsnelheid van SPOTNET wat trager is dan van/via FTD.

Misschien zijn er nog meer mensen met tips/ervaringen.
Ik hoor ze graag.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan