Alternatieven voor FTD!!

Spotnet is intussen helemaal aangepast en ziet er een beetje uit als het oude FTDv...

Ik weet niet of de meesten het gezien hebben maar er zijn ook enkele handleiding over het instellen van spotnet, ook de spots en dergelijke.

Maar ook raken we hier een beetje offtopic, want het gaat hier over het sluiten van FTD en andere sites, voor de alternatieven is het beter dat we hier een ander onderwerp over starten.
 
Nou, avast eraf, microsoft essentials erop, en hetzelfde.
Newsleecher werkt wel en vind Katie, Spotnet niet .

Nieuwe posts worden wel bijgewerkt!
 
Ff vraagje, welke server gebruik jij? Eweka ofzo?
Bij Eweka moet je in plaats van je newsreaderadres het ipadres van dat adres invullen.

Kijk even naar de bijlage. Een printscreen van wat spotnet bij mij vindt van Katie.

En even voor jou gemak hier staat Avast er niet op maar NOD32, en spotnet werkt feilloos.
 
Hoi

Ik heb xsnews, bijzonder raar probleempje denk ik, ik zie wel dat jouw spotnet er iets anders uitziet met kleurtjes?
 
Technodad, dat is de aangepaste versie met ftdlook.

Misschien toch even een tip om het topic wat over spotnet gaat en de instellingen even te lezen op FTD, nu het nog kan. ;)
 
freggel1;213866 zei:
dat is de aangepaste versie met ftdlook.

freggel1. Mooi he? :biggrin:

@TD Er staat op FTD nog een leuke vervanger gespot., Spotlite Beta2.
Updaten van de database ging vrij snel.
Geen nzb knop etc, maar er staat wel aangegeven in welke binaries groep de spot staat.
Misschien dat je Katie daar wel mee kan vinden.
Hier lukte dat wel in iedergeval met Katie als zoekopdracht. ;)

Misschien wel een goed idee van freggel om een topic te maken met tips over vervangende progjes voor FTD!!
 
Big-Henk;213868 zei:
Misschien wel een goed idee van freggel om een topic te maken met tips over vervangende progjes voor FTD!!

Big-Henk, niet dat het een goed idee is, maar alleen al om het overzichtelijk te houden moeten we dit doen. ;)

Dit topic gaat over de verloren ftd (Fight to defeat) tegen brein, en niet over de alternatieven!

Ik heb het de komende dagen een beetje druk, dus laten we vanaf nu een topic starten wat over de alternatieven gaat, want het kan wel zijn dat de forums gesloten moeten worden maar dat wil niet zeggen dat de rest stopt. ;)

Er is niks illegaals aan.
 
freggel1;213866 zei:
Technodad, dat is de aangepaste versie met ftdlook.

Ik heb de aangepaste versie er ook op gezet maar dan de update zodat je ook eigen taqs erbij kan maken maar ik krijg die kleurtjes er alleen niet bij.

Maar ga dat niet meer veranderen want heb zelf al een aantal taqs aangemaakt en die ben je steeds kwijt als je iets weer opnieuw installeert.

Zoek op spotnet ook nog even op spots, die kan je er in zetten dat heb je nog veel meer spots behalve degene die je al had en steeds download :)
Ik zit nu op 351.345 spots :)
 
Inmiddels is er alweer een nieuw proggie genaamd: Spotme Spotter 1.0.2 NIEUW

Deze lijkt op uiterlijk heel veel op FTD, ook kan je er weer priveberichten mee versturen en je moet ook inloggen,

Te vinden op ftd en spotnet uiteraard.
of hier: http://spotme.zapto.org/login.php?returnto=/

Deze versie is stabieler en mooier dan de vorige versie en is nog in ontwikkeling.
 
woehahahahahahahahahahahahahahha

zoals voorspeld Brein sluit er een en er worden 10 nieuwe geopend,

wat was dat ook al weer,------- water naar de zee dragen.......
 
Nummer10;213855 zei:
Nu kwam ik BEARSHARE tegen, het werkt natuurlijk niet zo goed als FTD. Maar ik wilde jullie de tip niet onthouden.

Misschien zijn er nog meer mensen met tips/ervaringen.
Ik hoor ze graag.

Wat een ... programma er komt overal zooi uit, vanuit het niets.

Niet installeren dus!!!!
 
Tja BEARSHARE is net limewire ook zooi.

Er gaan nog wel een paar NZB clubjes vallen er zijn vele brieven verstuurt door Brein.

Een oproep doe mee met onze actie op 1 maart a.s. door massaal die dag geen DVD's en CD's of andere MultiMedia te kopen.

Haal de stickers op en zet ze overal op het Internet neer!

http://www.mijnfilehost.nl/files/get/KQXnHYiOlp/actiestickers-boycot-multimedia-1-maart-a.s.rar

Spotnet is niet langzamer als newsleecher het komt net zoals anders gewoon binnen met 50MB

[attachment deleted]
 
Nummer10, kom je dat nou pas tegen?

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar spotnet loopt niet altijd even soepel.
 
Probleem gevonden dat spotnet niet wilde zoeken,

In C/program Data/Spotnet zat een foutje in bestand.( verborgen map).
Vandaar dat als ik spotnet verwijderde en opnieuw installeerde hij het weer niet deed.

Deze map geheel verwijderd, spotnet erop nieuw op en lopen nu !!

Groetjes
 
Mmm, Ik ben ook (nog) niet helemaal tevreden met Spotnet, het werkt makkelijk zat, maar toch is het niet mijn ding.
Afijn, ik zal er wel aan wennen, en wil wellicht nooit meer iets anders :biggrin:
 
jack;213879 zei:
Inmiddels is er alweer een nieuw proggie genaamd: Spotme Spotter 1.0.2 NIEUW

Spotme heb ik weer verwijderd. ik hou er namelijk niet van dat programma's telkens automatisch opstarten als ik Windows opstart.
En aangezien ik binnen het programma nergens kan vinden waar ik het instellen kan zodat ie niet opstart, heb ik hem verwijderd.
Niet dat het er niet goed uit ziet of niet werkt, maar puur om het automatisch opstarten.
Eerst even afwachten wat een volgende versie doet en kan.

Op dit moment zijn Spotnet en Spotlite voor mij de beste vervangers die me wel bevallen.
 
ga naar start en typ in de command regel

msconfig

dan tabblad opstarten en wegvinken wat je niet wilt opstarten klik vervolgens op toepassen en herstarten , na herstart op een XP machine verschijnt een venster en daar moet je aanvinken om herhaling te voorkomen Op een Vista bak en op een W7 zooi gaat het vanzelf
 
Dat is een workaround maar geen oplossing.

Je gaat dan je msconfig aanpassen en dus selectief opstarten. Dat zou ik niet doen.
Beter is om met msconfig te kijken waar hij opgestart wordt.

Dat kan ofwel bij start->programma's->opstarten of anders bij HKLM of HKCU in het register bij Microsoft, windows, currentversion, run.
Welke van deze het is kun je met msconfig goed zien en dan haal je hem daar gewoon in het register weg.
Dan blijft het opstarten netjes werken zoals het hoort. Geeft uiteindelijk ook minder kans op vreemde dingen, zeker als je iemand aan foutopsporing moet gaan doen.
Men kan dus het beste msconfig in zijn originele waarde laten.
 
Ben ik het niet mee eens, In MSconfig bij tab opstarten staat een hele brij aan opstart zooi die je niet wilt.

Acrobat reader
Adobe Acrobat
Lightscribe
Nokia OVI suite
Virtual Drive manager
Ulead manager om maar een paar te noemen

Allemaal troep die opgestart wordt en dan regelmatig het net opduiken naar mogelihjke updates.

Die dingen uitvinken zorgt voor een snelheid boost tijdens opstarten.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan