Apple iPhone ?

De reden dat ik vind dat Pownews niet rechts is (ook al geven ze dat zelf aan), is gewoon het feit dat iedereen daar aan de beurt komt, en niet alleen tegen links ageert. Terwijl links geori?nteerde omroepen de mensen aan de rechterkant vaak weiniger spreektijd geven en/of alleen minder goed daarover berichten.
En dat is aantoonbaar ook.

Buitenhof vind ik niet links maar objectief en als rechtse lieden ergens korter aan het woord kwamen hebben dan hebben ze gewoon een flut verhaal gehad waar ze wel sterk in zijn.
Als jij dit soort belachelijke onzin gaat uitkramen zonder desbetreffende uitzending gezien te hebben, zijn we bij deze uitgepraat. En ik ben zelfs centrum links en mij is dat zelfs nog opgevallen. Feiten liegen niet.

Dat van die kijkcijfers blijkt te kloppen, maar toch verbaast me dat wel enigszins. Van de andere kant... ze hadden ook vaker de nodige onderwerpen erbij waarbij je eerder zou denken aan humor of stampij maken dan aan journalistiek. Dat zou hun eventueel hebben kunnen opbreken.

Op die dag later ga ik niet meer in, die discussie is voorbij, ge?nteresseerden kunnen het verloop zelf teruglezen.
 
Och ik vind dat iedereen ook ik het recht heeft om te vinden dat rechtse lieden vaak met flutverhalen komen net zoals ook iedereen dat niet mag vinden.
Dat je je zo druk maakt om pownews vind ik wel vreemd, want dat had ik niet gedacht.
Tja, als iedereen precies dezelfde tijd moet gaan krijgen dan zul je moeten gaan klokken en krijg je zoiets als hier bij verkiezingsdebatten waarbij iedereen zoveel mogelijk woorden in een bepaalde tijd probeert te persen of in de USA tussen republikeinen en democraten, en die zijn niet om aan te zien.

Vorige week was er op de Duitse teletekst te lezen dat een firma zich bij de FBI had gemeldt en beweerde dat ze die iPhone wel konden openen, maar het was onbekend wat er met de rechtszaken tegen Apple ging gebeuren.
En nu maakt de FBI bekend dat ze de iPone heeft open gekregen maar weigert verder details te noemen.
Waarschijnlijk krijgt de firma een zwijgplicht opgelegd zoals ze wel vaker doen.

Grtz.
 
Och ik vind dat iedereen ook ik het recht heeft om te vinden dat rechtse lieden vaak met flutverhalen komen net zoals ook iedereen dat niet mag vinden.
Dat je je zo druk maakt om pownews vind ik wel vreemd, want dat had ik niet gedacht.
Ja mag zeker zelf een mening hebben, maar als we bezig zijn met een discussie met argumentatie omtrent wat er feitelijk gebeurt, ben ik van jou gewend dat je jezelf ook op de hoogte stelt van de feiten en met adequate antwoorden komt, en niet dat je opeens alleen maar ongefundeerd je mening gaat ventileren zonder de feiten te kennen.
Dat heeft er dus niets mee te maken of jij een bepaalde mening mag hebben of niet. Ik heb ook een bepaalde mening maar ik hou me wel aan de feiten als ik zie dat die anders zijn dan mijn mening.
Daarnaast ging het hier niet om een verkiezingsdebat zoals je hebt kunnen lezen en dat de een soms wat minder spreektijd krijgt dan de ander is normaal, maar niet zoveel en ook niet zo vaak afgekapt worden zoals nu gebeurde. Maar nogmaals, als je daarover feitelijk wilt discussieren, zul je toch eerst die uitzending moeten zien anders kun je er niet mee over discussieren, laat staan een oordeel of mening over geven want dat zou dan fantasie zijn.

Ik maak me helemaal niet druk om Pownews, het ging hier om Buitenhof.
V.w.b. Pownews vond ik het alleen vreemd dat de kijkcijfers tegen gevallen zijn, maar maakte me daar verder niet druk over. Die twee regels daarover spreken ook duidelijk ietwat verwondering uit en geen "druk maken".

V.w.b. de iPhone is inmiddels al bekend dat een extern bedrijf de FBI daarmee geholpen heeft en wel het Isra?lische bedrijf Cellebrite.
Bronnen bij persbureau's zoals Reuters laten weten dat dit gelukt is en daarom ook de rechtszaak tegen Apple heeft laten vallen.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan