- Waarderingsscore
- 1.417
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
De reden dat ik vind dat Pownews niet rechts is (ook al geven ze dat zelf aan), is gewoon het feit dat iedereen daar aan de beurt komt, en niet alleen tegen links ageert. Terwijl links geori?nteerde omroepen de mensen aan de rechterkant vaak weiniger spreektijd geven en/of alleen minder goed daarover berichten.
En dat is aantoonbaar ook.
Dat van die kijkcijfers blijkt te kloppen, maar toch verbaast me dat wel enigszins. Van de andere kant... ze hadden ook vaker de nodige onderwerpen erbij waarbij je eerder zou denken aan humor of stampij maken dan aan journalistiek. Dat zou hun eventueel hebben kunnen opbreken.
Op die dag later ga ik niet meer in, die discussie is voorbij, ge?nteresseerden kunnen het verloop zelf teruglezen.
En dat is aantoonbaar ook.
Als jij dit soort belachelijke onzin gaat uitkramen zonder desbetreffende uitzending gezien te hebben, zijn we bij deze uitgepraat. En ik ben zelfs centrum links en mij is dat zelfs nog opgevallen. Feiten liegen niet.Buitenhof vind ik niet links maar objectief en als rechtse lieden ergens korter aan het woord kwamen hebben dan hebben ze gewoon een flut verhaal gehad waar ze wel sterk in zijn.
Dat van die kijkcijfers blijkt te kloppen, maar toch verbaast me dat wel enigszins. Van de andere kant... ze hadden ook vaker de nodige onderwerpen erbij waarbij je eerder zou denken aan humor of stampij maken dan aan journalistiek. Dat zou hun eventueel hebben kunnen opbreken.
Op die dag later ga ik niet meer in, die discussie is voorbij, ge?nteresseerden kunnen het verloop zelf teruglezen.