as zondag AJAX-PSV

V

valerio3

Misschien wat vroeg, maar volgende week(08-02-04) wordt Ajax-PSV gespeeld.
Bij deze wil ik een soort van pool opstarten waar iedereen de uitslag kan voorspellen en/of zijn mening kan weergeven over deze belangrijke wedstrijd(beetje relativeren kan ook geen kwaad).

Op onderstaande link kun je zien op welke zender te wedstrijden te zien valt;
http://www.knplogic.co.uk/sport

Ik voorspel 1-4 (3x Kezman).

1-5 dat lijkt me fucking duidelijk

WIJ WINNEN WIJ WINNEN WIJ WINNEN ALTIJD HIER

Is 3-2 nog vrij? Ja? OK, dan doe ik dat wel. Is het voorste getal voor Ajax? Dacht het wel toch???

1-2 voor PSV
Als ik toch win, krijg ik dan een prijzengeld???

't is wel duidelijk dat jullie geen verstand van voetbal hebben.LOL

Zware wedstrijd midweeks voor psv die ze waarschijnlijk wel gaan winnen,maar het word moeilijk.

Ajax kan lekker tv kijken.

Zondag word het 3-0

Hoop ik.

Originally posted by Kerstkonijn
Is 3-2 nog vrij? Ja? OK, dan doe ik dat wel. Is het voorste getal voor Ajax? Dacht het wel toch??? [/QUOT

Voorste getal is inderdaad voor thuisspelende club (Ajax), spelen dus in die betonnen bak van de ABN-MARO...
Moet inderdaad nog over prijs nadenken.

misschien als prijs een neusbotje, kun je je vinger ergens anders in steken want je wint toch!!

Originally posted by the matrix
misschien als prijs een neusbotje, kun je je vinger ergens anders in steken want je wint toch!!

@Matrix, je bent een genie, daarom had ik deze avatar
ook al een week geleden uitgezocht.
Randstedelijke arrogantie, maar PSV wint volgende week met de vingers in de neus.

hmmm ik gok op 3-0 voor feyenoord...

of heb ik geen verstand van foetbal

Ik mag niet gokken van mijn moeder.

Originally posted by klukje
Ik mag niet gokken van mijn moeder.

Is ook geen gokken, hier kan je weinig waardevols winnen, misschien kan je je moeder terugwinnen ..of verliezen..

nou ik weet niet of jullie het gemerkt hebben maar ajax 1 speelt waarschijnlijk niet zal ajax 2 zijn en die winnen ook met gemak 3-1

Moehwa ze zijn nog jong zat dus over die 1-3 komen
ze wel heen

0-3 drie maal de duimen op de rug van Kezman(hatrick) hoe pijn het me als Ajaxcied ook doet.
Maar door het zware programma van PSV (UEFA en KNVB beker)
wordt Ajax toch kampioen X
X
X

Originally posted by mari
0-3 drie maal de duimen op de rug van Kezman(hatrick) hoe pijn het me als Ajaxcied ook doet.
Maar door het zware programma van PSV (UEFA en KNVB beker)
wordt Ajax toch kampioen X
X
X
[/
Verbaasd lees ik deze mail, dat die ajaxsupporters tegenwoordig zoveel zelfkennis hebben, alleen is er wel een klein foutje in de reacite geslopen, Ajax wordt geen kampioen, misschien zou je dat kunnen editen.BVD

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan