Bedroevende statistieken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben mezelf nog aan het bezinnen hoe ik me als groentje in dit board opstel.

Het is niet zo dat ik hier alleen maar ben om te zuigen maar ja, hoe stel je vragen zo dat jer er wat aan hebt (aan de antwoorden natuurlijk) en hoe kun je met deze kennis anderen weer helpen, daar gaat het wat mij betreft om.

In het öude"board heb ik wel eens gevraagd naar tips, hints tav het loggen maar nikse antwoorden.

Men hoeft mij echt niet alles te serveren maar..eh..een beetje is wel nodig.Probleem is dat er maar weinig mensen zijn die het hele proces door hebben en daarvan zijn er bijna geen mensen te vinden die hun kennis willen delen.

Vandaar dat die statsstieken deze members aan het denken moeten zetten.....

Ik log met voyager en al eerder heb ik gevraagd hoe ik deze reeksen die over het scherm komen moet interpreteren......

want dacht je dat ik het leuk vond om keys te gaan zoeken op sites? Ben je gek, ik wil 't zelf maar mis daarvoor teveel kennis.........

 
To take away the smell of the not so intelligent attitude 'i know but i won't tell you' i have a proposal.

Maybe this forum could be the start for a new revolutionary web-managment service called 'the FGA-site'.

Newbies would be delighted and the 'real-ones' wouldn't be annoyed in there own corners of the site!

The hits will be phenomenal and statistics irrelevant.

Or is this not what you want?

Greetz,

Bat.

 
Bonkie, je slaat de nagel op zijn kop. Overiges is het loggen forum nog altijd vrij toegankelijk dus stel gerust je vragen.:)

Ook Djazzy deed een exact juiste uitspraak.

Het is markant hoeveel reply's er komen als men zo'n uitspraak doet. Dit was echt een lokkertje, maar wat ik verwachte, is niet gekomen.

Nu was het mijn bedoeling om een status te kunnen opmaken en dat lukt heel mooi nu.

Het gaat me er immers niet om, of iemand veel of weinig schrijft, het gaat om de kwaliteit.

Wat heb ik dan kunnen concluderen met dit lokkertje?

1.) Het is wederom zo dat het meerendeel van de reacties kwamen van de special members, daaruit blijkt dat die toch op een of andere wijze een grote inzet tonen

2.) Er waren ook verstandige reakties bij van enkele junior users die ons toch al een beetje waren opgevallen in de goede zin van het woord.

3.) Bijzonder is dat toch een aantal mensen schrijven dat ze veel lezen en daardoor ook veel leren en dat ze dus schijnbaar niet meer veel te vragen hebben of hun vragen al door anderen beantwoord zijn. Wat daar bijzonder aan is, is het feit dat je die mensen vaak toch niet ziet schrijven om anderen te helpen. Dat is waar Bonkie het bijv. over heeft en terecht. Iedereen heeft zooooveeeeel geleerd, waar blijven dan de antwoorden?

Het gaat allemaal niet om veel of dubbel posten. Maar lang niet alles staat er al. En dan is er nog de mogelijkheid om andere te helpen met vragen waarop men de antwoorden al kent door het vele lezen.

Wat daarbij opvalt is dat je bij het stellen van vragen dezelfde en ook vaak weer anderen ziet, maar dat bij het beantwoorden van vragen steeds dezelfde namen toch opduiken met af en toe een andere.

Dat zet te denken, en dit geheel is wat ik met deze posting wilde bereiken. Als ik de reply's zo lees denk ik niet dat ik een verkeerde conclusie getrokken heb, en ben alleen nog maar meer verzekerd van het feit dat afsluiting van de vrijschakeltopics een goede zaak was.

Complimenten overigens aan diverse replyers die heel goede stellingen, argumenten en sommige zelfs ook nog goede ideeen hadden.

En daarmee close ik dit topic, maar misschien is het eens aan de meelezers om hierover na te denken vooral omtrent punt 3.

Veel plezier met het board verder.

En wat de users en postings betreft zijn we dik tevreden hoor!:)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan