Bedroevende statistieken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog wel herman je ziet steeds meer boarden verdwijnen of gaan net als hier wat voorzichtiger te werk en vind ik voor onze hobby niet verkeerd !

Wij bouwen een hoop op en een stelletje handelaaren gaan er met onze kennis vandoor om een hoop geld te verdienen waar het ons totaal niet om gaat het kost ons aleen maar geld

Robbie

 
door al een jaar lang elke dag enkele uren op internet te lezen kan ik zowel op irdeto als seca als vrijschakelen, maar door mijn hobby heb ik geen tijd om al die zenders te bekijken, pools, spaans en italiaans versta ik niet maar het is toch bevredigend als men de gecodeerde kanalen kan openzetten

herman

 
Er zullen nu eenmaal altijd mensen blijven die misbruik zullen maken van een ander zijn kennis.

Mij gaat het vrijschakelen puur om de kick als het je lukt.

En het levert mij niks op, het kost me alleen maar veel geld.

Door dit board leren we en helpen we mekaar voort in deze hobby, als dat niet het aantal posts opleverd vind ik dat persoonlijk niet zo erg, want op andere boads is vaak de helft van de vragen gericht in het krijgen van key's!

Redcat

 
Ik heb erg veel gelezen en geleerd. Bijna op al mijn vragen was een antwoord te vinden. Hierdoor heb ik nooit de behoefte gehad om een een vraag te posten, mede door eerdere geconstateerde opmerkingen dat de antwoorden meestal te lezen waren.

Ik lees en experimenteer veel voor de techniek. Ik heb een abonnement op C- + het uitgebreide pakket, dus daar hoef ik niet om te doen. Het gaat er meer om dat het lukt.

Het resultaat is dat we meestal naar FTA kanalen of Nederlandse zenders kijken.

Het blijft een mooie hobby.

Dirk

 
Kan me bij meeste bovenstaande postings aansluiten. verder, als er niets interessants te melden is, waarom zou je dan posten. de meeste mensen die registreren doen dat om te laten weten dat ze er weer zijn, zo van Hallo !, of omdat ze misschien angst hebben dat de registratie "op slot" gaat zoals is gebeurd op andere boards, en men wil wel kunnen lezen. ben bv. zelf niet zo'n chatter, vind het leuk om eens een tijdje mee te lezen, maar gaat mij allemaal te chaotisch, en te snel (ouwe dag he). verder zeggen stat's mij ook geen drol, je kan wel veel leden hebben, maar als het geen serieuze zijn heb je er doorgaans weinig aan. Dat was ook vind ik de charme van het "oude" Funboard, het was een kleiner clubje dan s**4**l, maar altijd gezellig.

ik kan alleen maar hopen (en verwacht ook niet anders) dat de "oude" funboard sfeer gehandhaaft blijft.

peter.

 
inderdaat veel boards verdwijnen en dit komt vooral door verschillende postings. dus ik reageer alleen als ik mensen kan helpen en dan nog het liefst via e-mail omdat dan het board niet geschaat word. ik lees veel en heb in het verleden ook veel gepost en mensen geholpen en ik zal dat ook zeker blijven doen maar posten om te posten doe ik niet

en vragen over vrijschakelen heb ik niet wat ik heb een ab.

gewoon verder gaan met de hobby .

sucses satellietefun board,

 
ik wed de het aantal postings van enkele nu weer gestegen is BT! iedereen is blijkbaar nog wakker.

nitwit

 
de enige die altijd wakker is, is B.T. sjonge slaap jij dan nooit?

maar inderdaad hou in jou stat eens rekening met het aantal keren dat er ingelogt wordt, dan krijg je een ander beeld over jou leden.

 
@Nitwit Postings !!!!

Zoals een post "paswoord verandert" is niet echt nieuws.

 
helemaal mee eens, als ik een vraag heb zoek ik vaak gewoon tot ik het antwoord heb, en als er een vraag gesteld wordt is er al een antwoord gegeven door iemand die er meer van weet dan ik en dubbelposten of papagaaien heb ik geen zin in.

Ik red mij goed met Duits en Engels, mijn dochter spreekt daarbij nog vloeiend Frans(mag daar onderwijs in geven) Italiaans (heeft daar 2 jr. gewoond)en Spaans, dus ik krijg wel wat ik nodig heb, ik heb ook nog een abbo, en alleen lul verhaaltjes lezen heb ik geen zin in, dus ik zal wel junior blijven en dat heeft wel iets op mijn leeftijd (ben 50).

de groeten.

 
Hahaha.. ja veel hits, wedden dat er daarvan een hele hoop komen kijken of ze al Special members zijn?:biggrin:

Nee echt, ik lag me een aap. Ik heb dit topic eens geplaatst om de reacties eens te zien daarop.

Er zitten hele verstandige tussen, straks als er nog wat meer mensen een reply hebben geschreven kom ik er nog eens op terug, maar het is wel leuk om te zien:)

Overigens... als men denkt dat ik of wij ontevreden zouden zijn dan is dat volledig onterecht, wij zijn heel tevreden, ook over het meerendeel van onze gebruikers zowel oude alsook de nieuwe!

 
Moet je echt beginnen schrijven zoals een gek?

Iedere keer ik inlog, met het idee iets te vragen of een reply te posten, krijg ik het zo druk met alle nieuwe topics en reply's te doornemen, dat ik er niet toe kom om te schrijven.(buiten nu!)

Er staat zoveel info dat mijn hoofd ervan tolt.

Moet dit board goed zijn?

 
Wanneer ben je een hobbyist??

En ja als ik zo lees en hoor is het best eng te reageren!!

Of vragen.Komt hier ook een chatbox net als bij s**4**l??

Ik heb nog steeds vragen m.b.t. ppua's en mk01 key's.

En hoe je zelf kunt loggen??

Maar dan word er weer geoppperd dat de creme de la creme

van diverse boarden zelf andere non public programmas gebruiken.En de vragers ( beginnelingen) of onder welke noemer je ze noemen wilt maar aan laat modderen.

Dus niemand wil ik hier persoonlijk mee aanvallen maar nu heb ik het dus echt over zijn algemeenheid.

Groeten Timo

 
Ik lees toch nu al enige maanden het probleem over het vrijschakelen ,en zie hier in beginsel het probleem niet van in .Het is ons er toch allemaal om begonnen om te kunnen vrijschakelen (dat is al zo sinds de eerste decoders)anders is de lol er ook gauw vanaf als het nooit zou lukken om iets vrij te schakelen .Het probleem vind ik zelf de mensen die de boards zien als een simpel punt om zonder hiervoor te betalen de programmas willen zien en het er bij hen eigenlijk weinig toe doet hoe als het maar geen geld of moeite kost,en nog erger de handelaren die hier zelfs geld aan willen verdienen.

 
ik schijn hier niet te kunnen editten maar dan bij deze nog een aanvulling op mijn eerdere post voor er vragen ontstaan over deze.Het was dus een reactie op wat satwatcher zei in zijn post en verder wilde ik nog meegeven dat het bijvoorbeeld in mijn ogen reeds sinds de oude oudheid gaat om het kunnen vrijschakelen om te kunnen kijken als ik dat zou willen (wat gewoonlijk niet het geval is)zonder dat er van hogerhand iemand bepaalt wat ik wel en wat ik niet mag zien.De sport is toch om te kunnen kijken en niet om te kijken want daar wordt je toch alleen maar lui van

groetjes geinponem

 
heb eigenlijk weinig te zeggen over het vrijschakelen.

in den beginnen is het natuurlijk allemaal daarmee begonnen. hoe kan ik die decodering nu omzeilen en toch de beelden zien . Maar nu worden de boarden door een helehoop mensen gezien als vrij schakel service. en dat is dus echt niet de bedoeling. Het gaat er nu om om deze mensen zelf eens aan het werk te zetten. het even proggen van een kaartje (wafer of mocs ) noem ik op dit moment geen hobby meer. vraag me echt af hoeveel van die kijkers eigenlijk nog een hexeditor op de hd hebben staan . WEINIG volgens mij . gezien de reactie op de files van devoy :)

Wat de statistieken betrefd. die zullen er straks echt wel anders uit zien . de genen die zich op het fun hebben aangemeld .met in het achterhoofd dat dit board een vervanger zou zijn voor s**4**l. hebben het dus flink mis

dit is het hobbyboard . hier praat men dus niet over keys

maar over hoe die key tot stand komt en wat hij doet .

gr dj

 
even een reactie ivm het aantal members in relatie tot de replys. Ik heb in het verleden veel plezier beleefd aan het s**4**l board en het fun board. Mijn plezier bestond uit het lezen van de replys waarvan ik leerde. Veel vragen hoeven niet gesteld te worden want die zijn reeds gesteld. Je hoeft slechts de vraag en het antwoord hierop te lezen wat zeer waardevol is. Als iedereen vragen gaat stellen of informatie gaat zetten op dit board zonder eerst te kijken of de informatie reeds op het board te vinden is wat ook van toepassing is op vragen dan krijg je een onoverzichtelijk board waar niemand wat aan heeft. Ik ben reeds vanaf het d2mac tijdperk bezig met het decoderen en vindt dit een leuke hobby. Later ben ik begonnen met het vrijschakelen van mijn irdetokaart. Toen mijn phoenix de kaart molde heb ik de vragen voor reparatie niet op het board gesteld maar direct aan BT die mij het journaal van de reparatie verzocht te mailen en direct zag wat ik verkeerd had gedaan. BT heeft mij toen heel goed geholpen en heeft mij hierdoor veel geleerd. Ik blijf hem hiervoor dankbaar. Dit had op de wijze zoals omschreven nooit dmv een reply op het board gekunnen.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan