beeld op dreambox 600pvr

Ik zie net nog iets anders:

Het vreemde vind ik dat de DB bv de duitse vrije zenders wel doorgeeft maar van canal digitaal geeneen zelfs BVN niet.
Klopt de frequentielijst wel? BVN zou moeten zitten op 12.515 Horizontaal, Symb. 22.000 en Fec 5/6.

Heb ik gecontroleerd en klopt gewoon.

Dan snap ik er niets meer van. Je moet dan gewoon beeld hebben op BVN. Zeker als je er ook beeld op hebt als je een andere DM600 op diezelfde aansluiting aan sluit zoals je zegt.

Dat staat verder helemaal los van eventueel emu's.

Alhoewel.... hmmz... schiet me iets te binnen. Heb je soms keyfiles in de /var/keys directory staan op die Dreambox?

Kun je vertellen welke bestanden in die directory aanwezig zijn?

Van de andere kant... dat zou voor ontvangst van BVN niet uit mogen maken. Heel vaag probleem, als alle instellingen (ook de lnb setup) in orde zijn, zou het moeten werken, heel vreemd.

eindelijk alles aan het werk, eerst blind scan gedaan en toen werkte het.

Alleen wel elke keer freeze en als ik dan 2 boxen uitzet heb ik geen freeze meer.

mvg

Toch vreemd dat BVN dan van tevoren niet gewerkt heeft ondanks correcte frequentie.

V.w.b. die freezes kun je jezelf eens verdiepen in het gebruik van sids alhoewel dat normaliter niet zou moeten hoeven met die paar ontvangers.

Wel bedankt voor de terugkoppeling in elk geval!(Y)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan