Natuurlijk is die brandstof veel te duur.
Ik rijd 60 tot 80.000 km per jaar op diesel, maar op dit moment rijd ik al 4 maanden een leenauto van de garage, ivm de levertijd van een nieuwe.
Openbaar vervoer is geen optie, ik kan mijn gereedschap e.d. niet meenemen.
Ik rijd nu dus op benzine, gemiddeld 1350 km in de week.
Die auto loopt 1 op 12, da's dus 112.5 liter in de week, a 1.50 euro = 168.75 per week!
Da's 731 euro in de maand (1611 gulden!!!!!)
Tuurlijk, makkelijk, pak de fiets, gebruik een zuiniger auto, enz, enz...
De baas betaald, da's ook een makkelijke. Aan het einde van het optelsommetje zal ik het zelf moeten verdienen!. Als mijn werkgever geld toe moet leggen op mijn salaris plus de onkosten is het snel afgelopen.
Ik durf dus zelfs te stellen dat mijn salaris door de hoge brandstofprijzen te laag moet worden gehouden.
Ik denk er maar niet te veel over na, daar wordt ik alleen maar boos van, en sluit gewoon netjes aan in de file.
Als ik dat niet doe is het gewoon werkweigering.
Ik rijd 60 tot 80.000 km per jaar op diesel, maar op dit moment rijd ik al 4 maanden een leenauto van de garage, ivm de levertijd van een nieuwe.
Openbaar vervoer is geen optie, ik kan mijn gereedschap e.d. niet meenemen.
Ik rijd nu dus op benzine, gemiddeld 1350 km in de week.
Die auto loopt 1 op 12, da's dus 112.5 liter in de week, a 1.50 euro = 168.75 per week!
Da's 731 euro in de maand (1611 gulden!!!!!)
Tuurlijk, makkelijk, pak de fiets, gebruik een zuiniger auto, enz, enz...
De baas betaald, da's ook een makkelijke. Aan het einde van het optelsommetje zal ik het zelf moeten verdienen!. Als mijn werkgever geld toe moet leggen op mijn salaris plus de onkosten is het snel afgelopen.
Ik durf dus zelfs te stellen dat mijn salaris door de hoge brandstofprijzen te laag moet worden gehouden.
Ik denk er maar niet te veel over na, daar wordt ik alleen maar boos van, en sluit gewoon netjes aan in de file.
Als ik dat niet doe is het gewoon werkweigering.