- Waarderingsscore
- 928
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 75
De bestrating in de achtertuin en de oprit bestaan uit de zogenaamde trommelstenen.
Aangezien dit het bouwvakker forum is ;-) heb ik een vraag betreffende een sferisch probleem op deze stenen.
Ze waren bezaaid met groene aanslag en erg smerig , dus ipv de stenen onderste boven te leggen heb ik ze gereinigd met een nieuwe Karcher hogedruk reiniger , (de oude ging na 10 minuten in rook op, dit terzijde)
Nadat de boel schoon gespoten was en ik mezelf ontdaan heb van troep is het resultaat verbluffend . Schoon zijn de trommelstenen,
Was dat maar waar op de stenen zitten zwarte vlekken die met geen mogelijkheid te verwijderen zijn,
Krachtig ter plekke spuiten
Enkele stenen met chloor laten intrekken
Enkele stenen met soda laten intrekken
Enkele stenen met Biotex laten intrekken
Enkele stenen met groenreiniger laten intrekken
Enkele stenen met wc reiniger laten intrekken
Geen van bovenstaande middelen had ook maar enigszins succes.
Dus nu maar raad gevraagd aan lieden op dit forum die dit probleem herkennen en een oplossing weten die de stenen weer schoon maken.
iedere suggestie die al niet vermeld is is
Aangezien dit het bouwvakker forum is ;-) heb ik een vraag betreffende een sferisch probleem op deze stenen.
Ze waren bezaaid met groene aanslag en erg smerig , dus ipv de stenen onderste boven te leggen heb ik ze gereinigd met een nieuwe Karcher hogedruk reiniger , (de oude ging na 10 minuten in rook op, dit terzijde)
Nadat de boel schoon gespoten was en ik mezelf ontdaan heb van troep is het resultaat verbluffend . Schoon zijn de trommelstenen,
Was dat maar waar op de stenen zitten zwarte vlekken die met geen mogelijkheid te verwijderen zijn,
Krachtig ter plekke spuiten
Enkele stenen met chloor laten intrekken
Enkele stenen met soda laten intrekken
Enkele stenen met Biotex laten intrekken
Enkele stenen met groenreiniger laten intrekken
Enkele stenen met wc reiniger laten intrekken
Geen van bovenstaande middelen had ook maar enigszins succes.
Dus nu maar raad gevraagd aan lieden op dit forum die dit probleem herkennen en een oplossing weten die de stenen weer schoon maken.
iedere suggestie die al niet vermeld is is