- Lid sinds
- 9 feb 2003
- Berichten
- 3.703
- Waarderingsscore
- 190
- Punten
- 63
- Locatie
- In the midlle of nowhere
Ik ben er kortgeleden achter gekomen dat Telfort zonder zijn klanten op de hoogte te brengen veranderingen heeft doorgevoerd in de software van de e-mailserver en er beperkingen zijn doorgevoerd, ze beroepen zich op veiligheid? Het zal wel te maken hebben met de vele e-mailadressen die zijn gelekt op het internet met als het gevolg de overlast van bakken spam en duizenden kachten.
Als ik voorheen een e-mail verzond dan kreeg ik standaard een afleveringsbevestiging dat de e-mail was afgeleverd op de e-mailserver. Nu ontvang ik die bevestiging niet meer en naar het schijnt, en zoals een medewerker van Telfort dit ook bevestigd, is dit om veiligheidsreden ingevoerd?
Zijn er forumleden die via de KPN of Telfort hun e-mail lezen en verzenden en bijvoorbeeld met Outlook en hier ook last van hebben of heel misschien ook een oplossing hebben. Als ik rechtsreeks inlog op de webmail van Telfort dan werkt het wel en krijg ik wel netjes een bevestiging dat de e-mail is afgeleverd op de emailserver.
Als ik voorheen een e-mail verzond dan kreeg ik standaard een afleveringsbevestiging dat de e-mail was afgeleverd op de e-mailserver. Nu ontvang ik die bevestiging niet meer en naar het schijnt, en zoals een medewerker van Telfort dit ook bevestigd, is dit om veiligheidsreden ingevoerd?
Zijn er forumleden die via de KPN of Telfort hun e-mail lezen en verzenden en bijvoorbeeld met Outlook en hier ook last van hebben of heel misschien ook een oplossing hebben. Als ik rechtsreeks inlog op de webmail van Telfort dan werkt het wel en krijg ik wel netjes een bevestiging dat de e-mail is afgeleverd op de emailserver.