BlackTiger in ziekenhuis

Beste allemaal.
Ik ben heel heel blij met al deze fijne wensen, waarvoor hartelijk dank!!!

Zojuist heb ik op Fun in de Kletspraat mijn verhaal beschreven, dat ga ik hier helaas niet nog eens doen want ik ben al weer wat vermoeid en was al blij genoeg even de laptop te kunnen hanteren om jullie iets te laten weten. Maar men kan het daar lezen, ja ook zonder in te loggen dacht ik.

@BH: Jij kunt het inderdaad weten want jij hebt Crohn en ik heb Colitis, de tegenhanger ervan, die nu flink even bezig is irritant te doen. V.w.b. een operatie of niet is dit weekend alles beslissend.

Fijn om deze mooie reacties te zien op de forums en dat men met m'n gezondheid begaan is, dat doet me echt goed en zal de beterschap zeker bevorderen.
Ik weet niet of en wanneer ik weer schrijven kan, maar nogmaals hartelijk dank!
 
Black Tiger fijn om te lezen dat je even de energie hebt om ook hier iets te schrijven maar ik zou zeggen 'rustig aan en kijk alleen af en toe naar het beeldscherm', schrijven hoeft pas als het ook echt beter met je gaat.  In ieder geval van harte beterschap en heel veel sterkte de komende dagen. 
 
BlackTiger van deze kant van harte beterschap.
 
Bij deze nogmaals dank voor alle goede wensen en gedachten.
Na 3 weken mocht ik vandaag eindelijk naar huis, moet nog wel rustig aan doen en het is grotendeels ook nog afwachten de komende weken, maar we zijn er weer, al zal het wat rustiger zijn. ;)
 
:klappen: mooi om te lezen en laat je verwennen door de tijgerin
 
Fijn om te horen dat je weer thuis bent Tijger.
Sterkte met het beter worden.
 
Ja rustig aan doen is het devies en gelijk zit je alles op de fora door te worstelen.

I'll be back zul je wel gedacht hebben.
Fijn dat je weer operationeel bent en hopelijk een vlot herstel

Tis geen kattepis
 
Ja ik kan 't helaas niet laten he, ik wil rustig aan doen maar het bloed kruipt waar 't niet gaan kan en de nieuwsgierigheid wint het.
Maar het is wel een minder aantal keren per dag.
Inderdaad geen kattenpis en we zijn er nog niet dus ik zal toch blijven opletten, thanks! ;)
 
Goed nieuws BT, das schrikken ,ik hoop dat het herstel de goede kant opgaat. Fijn dat je weer thuis bent . Van harte beterschap.

Ilya
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan