Canal+ enquete

W

wbruynen

Werd net gebeld door een enquete bureau voor vragen mbt canal+....

Heeft u een schotel?,heeft u deze zelf geinstalled?,hoe vaak bent u van ontvanger gewisseld? enz.enz.

Een van de vragen was..Heeft u al eens gehoord van een zo genaamde goldcard ?

neuuu, nooit van gehoord heb ik maar gezegd.

Ze zijn dus toch nog volop aan het onderzoeken om later maatregelen te kunnen (proberen) treffen..

brrr wat zijn we bang:)

WB

 
Dus naast dat je illegaal programma's bekijkt ben je ook nog een jokkebrok!

Foei.......................

 
WB, dit valt me toch een beetje tegen. Je moet wel eerlijk blijven hoor ;-)

 
Iedereen weet toch wat een goldcard is.

Ik heb er ook één! Ja ik geef het eerlijk toe. Ik doe er zelfs mijn betalingen mee! Je legt hem in de winkel op de balie zet je handtekening en klaar.

Die kaart bedoelen ze toch?

André

 
Het lijkt mij dat iemand de boel in de maling neemt. Het percentage schotelbezitters is dermate klein t.o.v. de kabelkijkers dat een onderzoeksbureau een toevalstreffer zou hebben een schotelbezitter aan de lijn te krijgen. Om een beetje een beeld te kunnen krijgen zou men te veel mensen moeten bellen. Het marktaandeel schotelbezitters is gewoon te klein om zo'n onderzoek te kunnen doen. Dan nog de vraag of men weet wat een Goldcard is..... Natuurlijk gaat niemand dat toegeven aan een vreemde die je aan de telefoon krijgt. Dat weet men in Hilversum ook wel, je hoeft alleen maar te kijken hoeveel leden de diverse boards hebben en je neemt een beetje het gemiddelde daarvan dan weet je hoeveel personen de kennis hebben.

groeten

Skybobo:)

 
C- zou bijv. de gegevens ook van hun mooie formulieren kunnen halen, die ooit eens zijn ingevuld om je Multigekozen kaartjes te registreren. Of met m.b.v. nummerherkenning iedereen 'loggen':) die ooit naar C- gebeld heeft. Je weet het niet....

Ik denk wel dat C- nu wel erg fanatiek bezig is op het moment, ook getuige de vele reclames op de radio en misschien ook wel op tv (ik weet het niet, ik kijk alleen maar Canal zenders ;-)

 
Hahaha :) :) :) , nou die is goed zeg. Denken ze nu echt bij C+ dat ze met een stelletje mafkezen te maken hebben die via de telefoon gaan vertellen hoe ze C+ kijken ?? Trouwens C+ kijken wanneer in godsnaam ???? Heb ik gewoon geen tijd voor, fulltime job, 2 kinderen, een vrouw (die nu al zaagt dat ik te veel achter het scherm zit (computerscherm)) en dan mijn andere hobby's nog. Nou C+ zo interresant zijn jullie niet hoor. Ons is het enkel te doen om de kick. Goldcard ??????? nooit van gehoord !!! Of toch, een gouden kaart misschien ????

exDumber

 
Als C- hun aanmeld formulieren of nummerherkenning voor dit doel gebruiken, dan mogen ze mij wel uitnodigen bij een rechtbank.

Ze mogen er ook nog een willekeurige aanklacht bij indienen.

Ga ik ze gelijk terug aanklagen wegens inbreuk op mijn privacy.

Ik win en zij verliezen ALWEER.

 
@skybobo: het is heel eenvoudig geen toevalstreffer maar een gewone treffer te lanceren.

Alle mensen met smartcards kijken immers nog satelliet (behalve wat testcases in de randstad).

Volgens mij doen ze trouwens ook bepaalde nummerreeksen kaarten bij de ontvangers.

Valt mij bijzonder op dat ze in onze regio allemaal met 043 beginnen of heeft iedereen dat?

@Mas: Wat betreft de privacy. Er stond een minuscuul klein vakje helemaal onderaan de contracten (de nieuwe) en als men daar geen kruisje in heeft gezet (het ding was bijna nauwelijks te zien) dan geeft men toestemming gegevens te gebruiken voor een aantal doeleinden. Dan wordt het lastig.:)

Maar ach... misschien willen ze inderdaad eens een onderzoekje doen hoeveel schotelkijkers daadwerkelijk illegaal kijken. Denkelijk komen ze dan aan een relatief erg klein aantal. De meesten hebben er daadwerkelijk nog nooit van gehoord, en dat zelfs zonder te liegen!:)

 
ik heb een kennis,die heeft een gewoon

ned1/2/3 en comerc zenders pakket.

dus geen c+1/2 enz.

die is vorige week ook gebeld,

door dit bureau.

toch wel raar?

lijkt wel of ze alleen klanten bellen

met een basis pakket.

apkay.

 
Originally posted by Skybobo Het lijkt mij dat iemand de boel in de maling neemt. Het percentage schotelbezitters is dermate klein t.o.v. de kabelkijkers dat een onderzoeksbureau een toevalstreffer zou hebben een schotelbezitter aan de lijn te krijgen.


=== snip ===


 


Skybobo:)
Tja, maar als dat enquete buro nu eens door C+/- ingeschakeld wordt? Zullen ze vast wel een lijst met telefoon nummers en namen hebben gekregen... niet? Vraag is dan wel of we hier iets mee kunnen doen wat betreft het gebruiken van prive gegevens, daar is zo'n wet voor? Niet?

C+/- is wel degelijk aan het timmeren...

 
Voor alle duidelijkheid...Het gesprek begon met:

U heeft een standaard abonnement bij canal+...hierover willen wij u enkele vragen stellen..

Dus de gegevens over wie er gebeld word komen gewoon uit het c+ klantenbestand.

WB

 
Ah, thanx Activ weten we dat ook weer.

Overigens heb ik dat kruisje dus wel gezet in dat piepkleine hokje, indien ze mij dus gaan bellen hebben ze een probleem.:)

 
Ook al komen de gegevens misschien uit het klantenbestand, ze kunnen toch op hun klompen aanvoelen dat de satelietklanten die hobbyist zijn nooit zullen ingaan op zulk soort vragen. Nee, als het inderdaad een echte enquette zou zijn dan hadden inmiddels meer personen een telefoontje gehad en dan hadden we dat hier wel gelezen. Er zijn zo'n 30.000 schotelbezitters in Nederland waarvan er ongeveer 1000 van dit board gebruik maken, dat is zo'n 3% waarvan we aannemen dat ze meer weten dan een gemiddelde kabelkijker zonder internet.Als je dan gaat kijken naar het aantal kabelabonnees dan kom je dus in de promilages terecht v.w.b. het aantal personen die de mogelijkheden hebben om zonder officieele kaart te kijken. Dat is dus een druppel op een gloeiende plaat. Wat dacht men dan met zo'n enquette te bereiken? Met alle publiciteit die c+ zelf veroorzaakt (kijk maar op hun eigen site), artikels in bladen etc. wordt alleen maar meer nieuwsgierigheid uitgelokt bij hen die nog van niets weten. Ja en dan gaat c+ als klap op de vuurpijl klanten bellen die nog van niets weten, die vervolgens gaan uitzoeken wat een goldcard is en bingo.....

groeten

Skybobo:)

 
Ik ben ook gebeld n.a.v. het opzeggen van mijn kabel-abbo.

Volgens mij is het niets anders dan een telemarketingburo wat ingehuurt is om nieuwe klantjes te werven (of oude te behouden) met hun spektakel aanbieding...

Toen ik vertelde dat ik geen kabel meer had was men uitgel*ld. (Nooit gehoord van Ceeplus via de schotel dus...)

Grtz Wiz

 
Goh, blijkbaar hebben veel mensen de papieren naar C+ opgestuurd om vervolgens toch via een goldkaartje naar C+ te kijken. Waarom dan aanmelden? Om te vragen naar een kaart activatie en keys mee te loggen? Daarmee heb je ook je adres achter gelaten. Ik zeg altijd maar zo... hoe minder ze weten hoe beter. Bespaart me ook nog eens 30 piek.

Enquetes...BAH !! en altijd als ik net zit te eten.

B.W.

 
Als ze vragen of je wel eens gehoord hebt van een Goldcard, kun je het beste antwoorden:

Een Goldcard? Nee, dat is voor de Special Members, ik ben nog een Junior!

En een Dikke voor Freek!

Tuut, tuut, tuut...

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan