Vandaag weer via deze webshop een nieuwe cartridge besteld.
Maar omdat de vorige cartridge [huismerk] niet herkent werd door mijn printer besloten om een originele HP en een huismerkcartridge te bestellen, gewoon om even te testen, want op de vorige van het huismerk zat een grotere print, of hoe noem je dat, op de kop van de cartridge.
Kort na de bestelling ging de telefoon, en ik kreeg iemand van 123....nl aan de lijn met de vraag waarom ik een originele en een huismerk besteld had.
Ik heb hem het verhaal uitgelegd, en ook meteen verteld dat ik over deze kwestie bij de vorige bestelling ook al een mail gestuurd had,
dat de huismerk cartridge niet meer herkent werd door mijn printer, en daar helaas geen antwoord over gehad heb.
Hij vond dit vreemd, maar in samenspraak is er dus besloten dat de originele hp cartridge niet bezorgd wordt, en dat ik eerst moet gaan testen of het huismerk van hun, wat altijd gewerkt heeft, nu nog werkt. De test die ik ga doen daar had hij al bewondering voor, en hij was blij met het gesprek wat we samen gehad hebben, want het kan dus ook op deze manier, testen zonder een klacht in te dienen zei hij.
Is dit niet zo dan gaat 123... verder, want de cartridges moeten het doen!
Mijn punt in dit geval is dat ik tevreden ben met hun belletje, en dat ze open staan voor het onderzoek wat ik aan het doen ben.
Maar omdat de vorige cartridge [huismerk] niet herkent werd door mijn printer besloten om een originele HP en een huismerkcartridge te bestellen, gewoon om even te testen, want op de vorige van het huismerk zat een grotere print, of hoe noem je dat, op de kop van de cartridge.
Kort na de bestelling ging de telefoon, en ik kreeg iemand van 123....nl aan de lijn met de vraag waarom ik een originele en een huismerk besteld had.
Ik heb hem het verhaal uitgelegd, en ook meteen verteld dat ik over deze kwestie bij de vorige bestelling ook al een mail gestuurd had,
dat de huismerk cartridge niet meer herkent werd door mijn printer, en daar helaas geen antwoord over gehad heb.
Hij vond dit vreemd, maar in samenspraak is er dus besloten dat de originele hp cartridge niet bezorgd wordt, en dat ik eerst moet gaan testen of het huismerk van hun, wat altijd gewerkt heeft, nu nog werkt. De test die ik ga doen daar had hij al bewondering voor, en hij was blij met het gesprek wat we samen gehad hebben, want het kan dus ook op deze manier, testen zonder een klacht in te dienen zei hij.
Is dit niet zo dan gaat 123... verder, want de cartridges moeten het doen!
Mijn punt in dit geval is dat ik tevreden ben met hun belletje, en dat ze open staan voor het onderzoek wat ik aan het doen ben.