clarke ontvanger

Je schijnt ook youtube in je webbrowser te kunnen zetten weet alleen niet hoe BT jij een idee??????
 
Nee, misschien via de plugins ofzo? En dat ie dan na installatie in de webbrowser tevoorschijn komt? Ik heb geen idee.
Althans ik lees dat dit een plugin is. Alleen dat de bediening nog niet echt wenst te werken.
 
Staat erop mytube in de plugins en werkt best wel aardig trouwens er komt wederom een goede update de pli versie moet nog aangepast worden voor de hitte kan je een ventilator inbouwen en een plugin voor de regeling als ik foto's er van heb zal ik ze wel proberen te uppen..
 
Moet dan wel een erg platte ventilator zijn als ie nog onder de harddisk moet passen.:)
 
Op een ander forum staan foto's dat forum waar we bijna allemaal een ban hebben....

Gisteren weer een update gedaan hij is weer verbeterd beeld nog mooier mediaplayer wordt steeds beter schakelt via de ci razendsnel nu kortom het wordt steeds beter.
 
Bij mij wordt ie slechter. Laatst geen ontvangst op de meeste Astra 3 zenders, wel enkele zenders.
Het blijkt aan de Xtrend te liggen. Heen en weer schakelen helpt niet, hij zit op de juiste satelliet. Bij nieuw herstarten van de ontvanger werken alle andere zenders ook weer.
Zonder nieuw te starten blijven de zenders die niet wensen te werken, waaronder SBS6 een signaal van 0 te houden.

Ben er dus nog niet zo heel erg van gecharmeerd.
 
Ben er steeds minder van gecharmeerd. Gisteren weer hetzelfde.
Enigma herstarten hielp niet, hele ontvanger moeten herstarten voordat er weer beeld kwam.
 
BT je moet goed je tweede tuner inschakelen als dat niet goed staat krijg je dit probleem, probeer maar eens uit door je tweede tuner uit te schakelen ik had het ook bleek slechte connector op tweede schotel te wezen.
 
Draai hier nu met een ET5000 (Ex5000) ter vervanging van mijn DM800.
Wat een verandering! Eigenlijk alleen maar pluspunten!
Zappen gaat veel sneller. Door het menu "wandel" je nu echt zonder problemen en super snel. De afstandsbediening werkt echt veel beter dan die van mijn DM800.
Alle bestanden die ik op de harde schijf heb staan (VOB, DivX, Xvid, MKV, Mpeg) speelt hij zo af via de filebrowser. Dus niet meer switchen tussen DVD player en Mediaspeler. En nu dus ook DivX.
Ook een heel belangrijk detail is de snelheid van het netwerk! Die is nu snel. Traagste factor blijf de USB poort naar de harde schijf, maar de bestandsoverdracht gaat wel 10x zo snel als bij de DM800. (gemiddeld 10Mb per seconde!)
Ook had ik met de Dream nogal wat synchronisatie problemen. Met de Xtrend nog niet een keer gehad!

Kortom, voor mij is het top vervanger!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan