Cybercrime

Zit er spionage software in windows gebakken? begrijp ik dat nou goed,zeeteefje?

Lekker dan, kan de hele wereld mijn ondeugende gifplaatjes zien die ik "zomaar" binnen krijg...:)))

 
@blacktiger:

Ja, inderdaad genoeg info (dat wil zeggen: ik ga er nog wel verder naar rondsnuffelen, maar voor wat betreft mijn vraag heb je me zeker genoeg info gegeven!).

Als ik het goed begrijp is het dus met die 1024bits encryptie behoorlijk goed beveiligd, maar is dat nu het absolute maximum of kun je ook nog denken aan , ik noem maar wat, 2048bits?

 
De techniek staat niet stil, 1024 was toendertijd het hoogste, ik geloof dat de huidige versies nog wat hoger kunnen dan 1024 of andere aanvullende opties hebben die het in elk geval nog beter beveiligd maken.

 
Heb toevallig net een berichtje gepost op de vrienden (..) van s**4**l over een inval door de politi (dus niks A+) bij een kennis satsjop, alles meegenomen maar wisten ook van emailadres en zelfs waar hij ging surfen.

future is with us, bedoel maar

 
@ wilhelm... Je wist het misschien nog niet maar je mag ook niet naar C+ kijken zonder te betalen. Of tank jij soms ook gratis?

groeten

Skybobo:)

 
het woord tanken in dit verband... Niet alleen was die inval van de politie nogal schrikke, ze hebben echt alles meegenomen tot aan zijn programmers en gold cards en boekhouding toe, ook het idee dat ze zijn email hebben getapt.. mwoeah

 
Wilhelm, jij hebt het pv gezien. Zou wel handig zijn als we wisten wat daarin stond.

 
Nou dat heeft dus wat moeite gekost, mijn maat heeft intussen alles naar zijn advocaat gestuurd, was toch een beetje huiverig, je kent dat wel, hij had alleen nog een kopie van wat stukken die ik niet mee mocht nemen. Hij is intussen ook nog twee keer op het politiebureau geweest voor verhoor, vond zijn vriendin ook niet geweldig.

Ik heb alleen een paar dingen mogen overschrijven, hoop dat alles goed is gegaan, het was dus een soort pv van 'strafrechtelijke inbeslagneming' wegens verdenking van 32A Auteurswet, 161sexies (huh?)wetboek van strafrecht en 326C jo (?) 48 als ik me niet vergis ook wetboek van strafrecht. Je vindt het toch niet erg dat ik niet weet wat het allemaal betekent ? Mooi dat ze intussen wel zijn hele boekhouding hadden doorgekeken, daar kreeg die dus allemaal vragen over, wie is die en wie is die. Geen lolletje dus.

 
Je kan tegenwoordig maar beter moordenaar of overvaller worden.

De straffen zijn net zo erg maar het verdiend iets beter.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan