D+ gekraakt volgens Spaanse site

V

valerio3

Ik zat net even op Spaanse site te kijken, deze zijn normaal gesproken prima ingelicht (hoofdredacteur I?aki is zelf ook hobbist) en kwam net het volgende tegen>

http://www.sateliteinfos.com/actu/index.asp?page=1&m=12/2004#7590

Seg?n fuentes del sector, el sistema de acceso condicional Mediaguard-SECA 2 ha sido abierto por los piratas, con lo cual se puede acceder a toda la programaci?n de Digital+ con tarjetas ilegales. Los hackers (t?rmino con el que se conoce t?cnicamente a los piratas inform?ticos) han tardado m?s de ocho meses en abrir el sistema, desde el ?ltimo cambio de tarjetas que la plataforma espa?ola realiz?, en la primavera pasada.

Hier wordt er dus gedoeld op het feit dat de kaart nu compleet gekraakt zou zijn...
We wachten af.

Mvg,

Valerio
 
Even een vertaling gemaakt van het stukje tekst met babelfish dus kijk mij niet aan op een raar zinsverband of taalfouten.:)
In elk geval is dit begrijpelijker dan spaans.

Volgens bronnen van de sector, is het systeem van voorwaardelijke toegang mediaguard-Seca 2 geopend door de piraten, waarmee het om tot al programmering van Digitaal + met onwettige kaarten mogelijk is zijn toegetreden. De hakkers (de termijn met dat het is technisch gekend de hakkers) heeft meer dan acht maanden in het openen van het systeem, van de laatste kaartverandering gevergd die het Spaanse platform, in het laatste redmiddel aanbracht.
 
Het betreft hier de v7.0 kaart van seca2. Wat niet is vermeld, is dat dit al enige tijd bekend is, zo ook bij digital+. Daarom worden in het 1e kwartaal van 2005 de nodige veranderingen van digital+ verwacht.

Voor de hobby is het leuk dat nu publiek bekend is dat het seca2 systeem (v7.0) open is, terwijl bij de invoering van seca2 de providers nog zeiden dat dit niet mogelijk zou zijn.

Degenen die na dit bericht gelezen te hebben denken op dit board te vernemen hoe ze nu weer gratis d+ kunnen kijken moeten we teleurstellen. We willen nu niet tig vervuiling door allerlei vragen zoals: waar staat uitleg, welke url, welke software, welke kaart, welke keys, wat moet ik doen, bij mij lukt het niet, hoe kom ik ...., etc.
 
Originally posted by Black Tiger
Even een vertaling gemaakt van het stukje tekst met babelfish dus kijk mij niet aan op een raar zinsverband of taalfouten.:)
In elk geval is dit begrijpelijker dan spaans.

Ik stuur je wel een cursus toe, misschien dat dat wat wil helpen...
:)

Mvg,

Valerio
 
Mijn beste valerio,

Ik neem aan dat jij het geheel begrijpt,
waarom heb ik dan van jou geen vertaling
gekregen.

saludos
un amigo.
 
Querido Jonathan,

Lo pondr?, pero ayer estaba borracho y no tenia ganas
de traducir todo.

Un saludo,

Valerio
 
oftewel zoiets van:
uhmmm zal ik nog wel doen
maar was te dronken om het te vertalen voor je

mijn spaans is ook niet zo goed :tong:
maar kon dat er nog wel uithalen hehe
 
Volgens ingewijden is Seca 2 door piraten gekraakt.
Hierdoor is het mogelijk de gehele programmering
van Digital+ te bekijken met illegale kaarten.
Krakers hebben er 8 maanden over gedaan om het
systeem te openen.
In het voorjaar van 2004 heeft de laatste kaartwisseling
bij de Spaanse betaaltelevisieprovider plaatsgevonden.
 
@valerio3: bedankt voor het aanbod, maar doe mij maar gewoon een knappe Spaanse, dan heb ik die cursus niet meer nodig.:biggrin:
 
Es verdad black tiger con una senorita guapa vas a intender el castellano muy rapido.
 
No es castellano. Es la idioma internacional del cuerpo...
 
Esto es un sitio holand?s
 
Originally posted by format c:
doe maar 2 kilo.


Vertaling bericht valerio3:

>U hebt gelijk, maar ik houd van de Spaanse vrouwen .


Ietsiepietsie zwaarder mag toch wel format c: LOL
 
No, pero me gustaria aprender algo sobre cardsharing ya que en pocos dias voy a recibir mi DB. Haber que podemos aprender de dicho enlace:)
 
Verdere postings graag in het Nederlands.
 
Barcelona, 14 december. Ik dacht dat het allang duidelijk was, dat de v7.0 van zowel Spanje als Italie al gekraakt was. Immers hebben ze hier in Spanje al vanaf 1 januari 2004 om die reden de v7.0b kaart. Op dit moment worden de v7.0 kaarten, ook wel negra's genoemd, tegen behoorlijke bedragen op het web aangeboden (tussen de 125 en 250 euro). Soms zelfs al geheel voorzien van masterkeys en de juiste events.

Als ze de piraterij met de 7.0 tegen willen gaan zullen ze dus met ecm's moeten komen, die alleen de 7.0b begrijpt en tevens de klanten met de oude kaart een nieuwere versie moeten toesturen. Iedereen een nieuwe kaart (zeg maar secaIII) zou de beste oplossing zijn, hoewel ik dat nog niet zo snel zie gebeuren.

Ook ik ben benieuwd met welke oplossing Digital+ gaat komen begin 2005.

Voorlopig ben ik heel gelukkig met mijn orginele v7.0

groetjes,
Paul
 
De V7.0 heb ik en velen anderen al meer dan een jaar open met een korte onderbrekening toen men de PBM met het serie nummer ging combineren.

Verdere geruchten dat men in het eerste kwartaal 2005 over gaat naar een andere kaart is hier bij de dealers in Spanje nog geheel onbekend dus voorlopig zitten wij dus nog niet zonder beeld.

Weltrusten, Panocho/Lagos

(Paul, nog bedankt voor de gezellige avond in BCN)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan