D+ gekraakt volgens Spaanse site

Hoi Panocho....bedankt nog voor de hulp.....Alle Taqies open hoor.

greetings v/d Satrat
 
Originally posted by Panocho
[B)

Verdere geruchten dat men in het eerste kwartaal 2005 over gaat naar een andere kaart is hier bij de dealers in Spanje nog geheel onbekend dus voorlopig zitten wij dus nog niet zonder beeld.

Weltrusten, Panocho/Lagos

(Paul, nog bedankt voor de gezellige avond in BCN) [/B]

Hola Panocho/lagos,Op zacky wordt er wel melding van gemaakt, deze zou inderdaad ergens maart/april moeten plaats gaan vinden, maar het zijn inderdaad geruchten.

Bel mij de volgende keer effe als je in BCN bent.

Mvg,

Valerio
 
Je hebt een pm Valerio (veremos en BCN)

Ik denk dat D+ voor een dilemma staat:

Alleen de klanten met een v7.0 een nieuwe v7.0b sturen maar dan met het risico dat ook deze binnenkort onderuit gaat of alle kaarten vervangen?
Vergeet niet dat dit allemaal een behoorlijke kostenpost is.

Neem hierbij dat naar mijn menig ook de v7.3 Analplus kaart van binnen geheel hetzelfde is doordat deze kostenbesparend allemaal samen ontwikkelt zijn en dan wordt het plaatje nog ingewikkelder.

Het moment dat er een bug wordt ontdekt waardoor wij een achterdeur sleutel kunnen aanmaken of dat er iemand mij/ons een bekende key bekent wordt dan gaat ook die deur open met de bestaande Spaanse soft, de 0E key is bij de Spaanse kaart altijd dezelfde en ik durf te wedden bij de Anal+ kaart net zo is.
Ik heb hier op mijn harde schijf 5Gb aan Spaanse verzonden instructies vol met Mk?s ,PPUA?s, etc die weer te ontsleutelen zijn met de gegevens uit de instructie voor die bestemde de kaart.
Zelf log ik niet daar er op het web genoeg Spaanse log te vinden zijn maar volgens mij loggen er al veel Holanders en ik zou deze data maar goed bewaren.
Komt dit soort log data jullie loggers bekent voor?

84 00 63 00 64 0D DF 40 00 B1 10 03 64 FA 44 75 3C E4 42 99 02 08 5A 71 A7 86 EA E5 90 13 50 B6 3E 3A 5B A6 D0 38 B3 BE AA 71 A5 17 AA F0 90 17 8A A3 16 F5 F6 5B 39 62 7F 41 8B FC C3 1E 63 0C 39 15 6B 17 8F B3 DB 68 E7 0C C0 71 3F 8F E5 3E 0E 89 64 9E 99 7F D6 59 8D 9F 65 01 1C 07 9C 98 F6 63 89 32 03 35

In dit voorbeeld de OD DF 40 zijn de eerste drie bits van de PPUA de hierna volgende B1 staat voor dus een maandupdate en de 1003 de SSE die gebruikt wordt en die was vroeger en misschien bij A+ nog 1001

Ik ben benieuwd of dat bij A+ ook zo is, zal vast zo ongeveer zijn.

Kijkt er een Anal+ ingewijde mee? doe niet zo flauw en mail mij deze 0E ff (LOL)

Saludos, het Panocho/Lagos duo
 
Met de Dragonmodule en Predator233 is hij inderdaad open.
Kan zo weer over zijn natuurlijk, maar nu beeld!

mvg Theo50
 
Einde toch in zicht !

Persbericht 22-12-2004

Hierin wordt medegedeeld dat in het eerste kwartaal 2005 er een kaart wissel komt waardoor beide systemen Nagra en mediaguard een systeem gaan vormen.

Dat lijkt mij heel knap om zo een kaart te maken zonder van decoder / acces systeem te verranderen.

Mijn Spaans is best goed maar iets anders bak ik er niet uit.

Hier het bericht:

Sogecable unifica los sistemas de acceso condicional de Digital+

22/12/2004
El cambio de tarjetas a los abonados procedentes de CSD aumentar? la seguridad del sistema y sentar? las bases para ofrecer nuevos servicios

Sogecable unificar? en el primer trimestre de 2005 los sistemas de acceso condicional de los descodificadores de Digital+, es decir, la tecnolog?a integrada en las tarjetas que activa dichos descodificadores. El objetivo de esta operaci?n consiste en mejorar la prestaciones t?cnicas de la tecnolog?a digital, siempre en constante evoluci?n, y garantizar la seguridad para todos los abonados de Digital+.

En origen, Canal Sat?lite Digital usaba la tecnolog?a Mediaguard para su sistema de acceso condicional, mientras que V?a Digital utilizaba la tecnolog?a DINS2. En la actualidad, ambas tecnolog?as pertenecen a la empresa NAGRAVISI?N, que a su vez ha desarrollado un sistema m?s avanzado. Con el objetivo de unificar ambos sistemas, Sogecable proceder? al cambio de tarjetas procedentes de Canal Sat?lite Digital e implantar? la tecnolog?a que se instal? en los descodificadores de V?a Digital en marzo de este mismo a?o; todo ello garantizar? la seguridad para todos sus abonados, permitir? mejorar los servicios actuales y ofrecer nuevos servicios unificados de cara al futuro.

Con el pr?ximo cambio de tarjetas, Sogecable, la empresa propietaria de Digital+, culmina otra de las m?s importantes operaciones surgidas a ra?z de la integraci?n de V?a Digital, de forma que simplifica y facilita los mecanismos de comunicaci?n y enlace con su parque de descodificadores, lo que redundar? en beneficio de los abonados de la plataforma.
 
Deze vertaling wordt je ook niet echt vrolijk van, maar leest misschien gemakkelijker dan spaans :

De verandering van kaarten in de abonnees die uit CDD komen zal
stijgen
de veiligheid van het systeem zal en de aan te bieden fundamenten
leggen
de nieuwe diensten

Sogecable zal in de eerste trimester van 2005 de systemen verenigen
van voorwaardelijke toegang van de decoders van Digitaal +, d.w.z., de technologie die in de kaarten wordt ge?ntegreerd die deze decoders
activeren. De doelstelling van deze verrichting bestaat uit het verbeteren van
technisch
voordelen van de digitale technologie, altijd in constante evolutie, en om de veiligheid voor alle abonnees van Digitaal te waarborgen +.

In oorsprong, Het digitale satelitekanaal gebruikte de technologie Mediaguard voor
zijn systeem
van voorwaardelijke toegang, terwijl via Vingerhoedskruid het technologie DINS2 gebruikte. Op dit ogenblik, beide technologie?n behoren tot bedrijf NAGRAVISI?N, dat het zoals meer goed ontwikkeld een geavanceerd systeem heeft. Met de doelstelling om beide systemen te verenigen, Sogecable zal aan de verandering uit kaarten komen die uit Digitaal
komen
Het kanaal van Satelite zal en de technologie inplanteren die in
regelde
decoders van via Vingerhoedskruid in Maart van dit zelfde jaar; allen zullen het de veiligheid voor al zijn abonnees waarborgen, het zal toestaan om de huidige diensten te verbeteren en nieuw aan te
bieden
verenigde de diensten het onder ogen zien van de toekomst.

Met de volgende kaartverandering, Sogecable, het propietary bedrijf van Digitaal +, een andere ??n van de belangrijkste verrichtingen zich voorgedaan
als resultaat van
de integratie van via Vingerhoedskruid culmineert, zodat het vereenvoudigt en het vergemakkelijkt de communicatie
mechanismen
en het verbindt aan zijn park van decoders, wat in voordeel van de abonnees van het platform zal resulteren.
 
Vingerhoedskruid?
En dat digitaal nog wel...

Maar goed, het idee van Digital+ om nagra2 en seca2 op 1 kaartje te zetten, vind ik helemaal niet zo gek.
Om dat het dan om een veel hogere oplaag gaat, zal het goedkoper zijn.
En wij maken toch ook al jaren 6in1 kaartjes...
 
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, ik zelf ben in de gelukkige omstandigheid een abbo op D+ te nemen als het zo ver is.
Helaas zijn ze niet echt standvastig, als codering gekraakt is dan duurt het niet lang voordat ze weer op andere codering overstappen...
 
Hoi,

Ik hoorde vanmiddag dat canal plus spanje misschien FTA gaat uitzenden indien er toestemming voor wordt gegeven.
Ik neem aan dat als het zover komt het voetbal wel zal verhuizen naar canal +2.
Voor degene die abbo hebben prijzen worden met 2% verhoogd
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan