DCC en wachtwoordprobleem

tja dat klopt ben idd ex automonteur en mijn vorige ontvanger was humax 5400

ook intersant ding hou me nog bezig met wii met 400 spellen nds 1800 spellen en natuurlijk de tomtom zo blijven we toch van de straat en kan andere mensen hier ook mee helpen en dat maakt het juist zo leuk en dat heeft black tiger heel goed gezien en mij heeeel goed geholpen kunnen veel mensen nog wat van leren

groeten allemaal

zaburo

 
Oh kijk da's handig, dus als ik eens autovragen heb weet ik bij wie ik kan aankloppen.:biggrin:

En wii is ook leuk, ik heb nog maar 40 games op harddisk, maar het is groeiende.:)

Groetjes!

 
Ja natuurlijk en werk nog bij brezan automaterialen ook handig en wat wii betreft 400 spellen is bijna 1 tb dus kopieren gaat veel sneller zo zie je maar weer iedereen kan wel iets

gr zaburo

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 00:06 uur ----------

hallo zijn we weer met[ Firmware op een Dreambox 500/600 zetten] werkt niet dm 500 met pli start gewoon op en met FLASHWIZARD_6_3 pro geeft foutmelding [ unable to connect to address 192.168.123.129 ivalid login or password please check conection parameters zit me toch echt niet mee

gr zaburo

 
het zal met dreamup en nulmodemkabel moeten ik zie geen andere oplossing meer

gr zaburo ik ga weer aan de gang hiermee

 
lukt dus ook niet oplossing gevonden nieuwe box

gr zaburo

 
Dan heeft ie vermoedelijk een flash of bootloader probleem gehad als je hem zelfs niet meer middels de seriele nullmodemkabel en DreamUp kon bereiken.

Bedankt voor de terugkoppeling!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan